Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:07:19 GMT

وین رونی: فن‌خال نسبت به سر الکس مربی بهتری است

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۱۰۸۲

وین رونی: فن‌خال نسبت به سر الکس مربی بهتری است

وین رونی، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد در اظهار نظری عجیب مدعی شد بهترین مربی‌ای که در دوران حرفه‌ایش با او کار کرده لوئیس فن‌خال بوده و نه سر الکس فرگوسن.

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی اسطوره باشگاه منچستریونایتد که در حال حاضر در لیگ MLS آمریکا در باشگاه دی سی یونایتد حضور دارد در اظهارنظری عجیب مدعی شد بزرگترین مربی‌ای که در دوران فوتبالی خود زیر نظر او کار کرده لوئیس فن‌خال بوده و نه سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وین رونی علاوه بر فن‌خال و سر الکس، سابقه بازی زیر نظر مربیان بزرگ دیگری از جمله ژوزه مورینیو و فابیو کاپلو را داشته. فن‌خال که در سال 2014 به عنوان سرمربی شیاطین سرخ منصوب شد، یونایتد را بار دیگر به قهرمانی در چمپیونزلیگ و جام حذفی انگلیس رساند و در دوران دو ساله‌ی حضورش در اولدترافورد نامش را به عنوان یکی از مربیان موفق منچستریونایتد ثبت کرد.

 

 

وین‌رونی در مصاحبه خود گفت:" فن‌خال با اختلاف زیاد بهترین مربی‌ای است که با او کار کرده‌ام. در این هیچ شکی نیست".

 

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" مهارت‌های تاکتیکی فن‌خال، روش او برای آماده‌سازی تیم و توجهش به کوچکترین جزئیات به نظر من فوق‌العاده است. به همین خاطر است که من او را تحسین می‌کنم. من تا پیش از فن‌خال هیچوقت شاهد چنین نوع مربی‌گری‌ای نبودم".

 

 

وین رونی در ادامه گفت:" فن‌خال می‌داند که سبک کاری‌اش برای بازیکنان سخت است. من همان موقع در این باره با او صحبت کردم و او هم نظراتش را با من در میان گذاشت. از اینکه دوران همکاری‌ام با فن‌خال به  پایان رسیده حسرت می‌خورم. من از او چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و زمانی که خودم مربی شوم درسهای او را به اجرا خواهم گذاشت".

 

وین رونی لوئیس فن خال سر الکس فرگوسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها وین رونی لوئیس فن خال سر الکس فرگوسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست

اسطوره منچستریونایتد با اظهارات ویرجیل فن دایک موافق نیست 

طرفداری | پس از  شکست مقابل اورتون در گودیسون پارک، امید لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از هر زمان دیگری کمرنگ تر شد. این باخت باعث شد تا قرمزها با تنها چهار بازی باقی مانده در این فصل، 3 امتیاز از صدرنشین آرسنال عقب بیفتند. 

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از این که تیمش قرار است بازی بعدی خودش مقابل وست هم را ساعت 12:30 (به وقت محلی) انجام دهد اصلا خوشحال نیست، زیرا او احساس می کند که لیگ برتر باید به آن ها زمان بیشتری برای ریکاوری بعد از بازی چهارشنبه شب (اورتون) اختصاص می داد. با این حال، رونی با اشاره به شکایت های مکرر لیورپول در این فصل در مورد ساعت برگزاری بازی ها پس از بازی های وسط هفته، از فن دایک انتقاد کرد و گفت بازیکنان باید خودشان را با شرایط تطبیق بدهند. 

باز هم گلایه هایی در مورد شروع بازی ها در ساعت 12:30 می شنویم. در اصل باید این طور باشد که بازیکنان لیورپول خودشان مشتاق برگزاری هرچه زودتر این بازی ها باشند، زیرا وقتی دربی را می بازید، می خواهید بازی ها زودتر از راه برسند. به کارتان ادامه دهید، این بخشی از شغل شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم