Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@20:11:00 GMT

محصولات ورزشی برند بی‌مشتری ماندند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۱۱۴۰

محصولات ورزشی برند بی‌مشتری ماندند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی حق‌پرست، در رابطه با وضعیت بازار پوشاک و وسایل ورزشی گفت: واردات برخی محصولات ورزشی ممنوع است که از این موارد می‌توان به پوشاک و کفش ورزشی اشاره کرد، اما در کنار آنها محصولاتی همچون محصولات ورزش‌های پنت‌بال، کمان و توپ‌های هندبال به کشور وارد می‌شود که تأمین نرخ ارز و فرآیند واردات این وسایل ورزشی نیز تا حدودی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی ادامه داد: در زمینه محصولات ورزشی برخی از واحدهای داخلی به تولید این محصولات می‌پردازند که تأمین مواد اولیه باکیفیت در این زمینه بسیار حائز اهمیت است. از این‌رو تنها برخی محصولات همچون وسایل کششی بدنسازی، با برند و کیفیت قابل توجه تولید می‌شود.

وی تاکید کرد: برخی از واحدهای داخلی در زمینه تولید پوشاک در کشور فعال هستند، اما نکته قابل توجه آن است که پوشاک ورزشی باید دارای کیفیت و قابلیت قابل توجهی باشد که برای تحقق این مهم نیاز به واردات پارچه است که متأسفانه تأمین مواد اولیه در کشور به سختی انجام می‌شود.

حق‌پرست اظهار کرد: قیمت محصولات و پوشاک ورزشی متناسب با نرخ ارز رشد نداشته و افزایش قیمت آن کمتر از رشد نرخ ارز به ویژه دلار بوده است.

وی در رابطه با فعالیت و واردات پوشاک ورزشی برند، ادامه داد: با توجه به شرایط واردات و افزایش قیمت‌ها، فعالیت واحدهای صنفی عرضه پوشاک ورزشی برند به شدت کاهش یافته و محصولات به‌روز آنچنان به کشور وارد نمی‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی یادآور شد: به واسطه کاهش قدرت خرید مردم، عرضه پوشاک برند در کشور آنچنان منطقی نیست و مشتری برای خرید وجود ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ورزش مشتری لوازم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: منطقه ۱۷ تهران محلی است که خیلی زیاد به واقعیت تهران و نبض شهر نزدیک می‌شوید و حضور وزیر فرهنگ و جمعی از همکاران در این منطقه، یک تجربه بسیار گران قیمت است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: یکی از اتفاقات کلیدی در این منطقه این است که بعد از بازار تهران بزرگترین کانون خرده فروشی پوشاک در تهران است. یک‌ کانون نظارتی جدی ذیل استان‌ تهران، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان و کارگروه مد و لباس تشکیل خواهد شد که ناظران مردمی، تخلفات را رصد کنند. 

امامی همچنین گفت: به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اولویت‌های وزارتخانه نباید بگذاریم مساله سالمندی به یک بحران تبدیل شود و یک‌پرونده سالمندی برای حل مساله سالمندی تشکیل شده است.

وی افزود: پیرو درخواست‌های مردمی، با همکاری شهرداری تهران ما یک‌ مرکز تجمعی بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه را در منطقه امام‌زاده حسن ایجاد می کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودرو پکن 2024
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد