Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:23:35 GMT

در تور دبی چه هتلی برویم؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۱۴۹۶

در تور دبی چه هتلی برویم؟

دبی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر کشور امارات است که در ۵۰ سال گذشته پیشرفت‌های فراوانی داشته و پیشرفت‌های سریع این شهر توجه بسیاری از علاقه‌مندان به گردشگری را به خود جذب کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آرشین پرواز، امروزه تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای آسیایی است.

دبی در فاصله زمانی نیم ساعت با تهران است و پرواز تهران به دبی چیزی حدود ۲ ساعت طول خواهد کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است بدانید بهترین زمان سفر به دبی نوامبر تا مارچ است که آب‌وهوای خنک‌تری دارد. این شهر به‌طورکلی آب‌وهوایی گرم و خشک دارد و تنها در فصول خنک سال آب‌وهوای آن کمی مطبوع‌تر می‌شود.

دبی به‌طورکلی به دو بخش مهم دیره و بردبی تقسیم می‌شود که دیره بخش سنتی و شمالی دبی است و بردبی قسمت مدرن و جنوبی دبی است. هتل‌های دبی اغلب در مناطق دیره، بردبی، جمیرا و شیخ زائد قرار گرفته‌اند که با توجه به هدف شما از سفر به دبی می‌توانید هتل خود را دریکی از این مناطق انتخاب کنید.

مناطق و محله‌های دبی

منطقه جمیرا: این منطقه بسیار مرد علاقه اروپاییان است. از بهترین هتل‌های منطقه جمیرا می‌توان به هتل القصر، هتل گراسونور، هتل سوفیتل اشاره کرد.

منطقه دیره: دیره همان‌طور که گفته شد بخش قدیمی و تاریخی دبی است که بازارهای سنتی فراوانی دارد و برای تجارت انتخاب بسیار مناسبی است. از بهترین هتل‌های این منطقه می‌توان به الغریر روتانا، هتل هیأت رجنسی، هتل لندمارک، هتل الجواهر اشاره کرد.

منطقه دبی مارینا: دبی ماریا یکی از مناطق مدرن دبی است که آسمان‌خراش‌های فراوانی دارد و پارک آبی وایلد وادی در آن قرارگرفته است.

منطقه بستکیه: بستکیه بافت قدیمی دبی است که در آن کافه‌ها و مراکز مدرنی نیز ساخته شده و از مناطق فرهنگی و هنری دبی محسوب می‌شود.

منطقه کرامه: کرامه منطقه‌ای مسکونی و اداری است و مراکز خرید و رستوران‌های این منطقه بسیار ارزان‌قیمت هستند.

از شناخت مناطق دبی که بگذریم بازمی‌گردیم به انتخاب هتل‌های باکیفیت و خوب دبی، با ما همراه باشید....

دبی چه هتلی برویم؟

هتل‌های دبی به‌طورکلی نسبت به منطقه آسیا کیفیت بالاتری دارند و نسبت به سایر شهرهای آسیایی خدمات بهتری به شما ارائه می‌دهند حتی هتل‌های ۳ ستاره و ۲ ستاره دبی نیز بسیار تمیز هستند. اگر قصد سفر به دبی را دارید و در انتخاب هتل خود تردید دارید با ما همراه باشید تا با چند مورد از بهترین هتل‌های دبی آشنا شوید.

هتل آتلانتیس دبی

اتلانتیس یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره دبی است که امکانات بسیار عالی دارد. این هتل امکاناتی همچون آکواریوم زیرآب، چشم‌انداز و ویو بی‌نظیر به خلیج‌فارس زیبا و دکوراسیون بسیار زیبا و چشم‌نواز دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به زمین و اتاق بازی ویژه کودکان، سالن اسپا، سالن ورزشی، تماشا دلفین‌ها، اجاره خودرو، زمین تنیس و… اشاره کرد.

اقامت در این هتل یکی از بهترین خاطرات شما خواهد بود.

هتل برج العرب

برج العرب تنها هتل ۷ ستاره جهان است که در دبی قرارگرفته است و از جمله گران‌قیمت‌ترین هتل‌های جهان است. خدمات این هتل به معنای واقعی در سطح عالی هستند و شما در طول اقامت در این هتل احساس هیچ‌گونه کمبودی نخواهید داشت. آرایه‌گری این هتل به سبکی سلطنتی است و بسیار چشم‌گیر است.

اگر به دنبال هتل‌هایی باقیمت ارزان‌تر هستید می‌توانید به ارزان‌ترین هتل‌های دبی بروید و یا با ما همراه شوید تا در ادامه هتل‌هایی با قیمت پایین‌تر و البته با کیفیت به شما معرفی کنیم.

هتل جمیرا امارات تاورز

این هتل یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس دبی است که ۴۰۰ اتاق دارد و از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، صرافی، صندوق امانات، سالن اجتماعات، ماهواره، استخر روباز، رستوران با غذاهای لبنانی- برتانیایی-عربی و …، خودپرداز، آرایشگاه، باغ، تراس، صبحانه و… اشاره کرد.

این هتل در نزدیکی جاده مهم شیخ زائد قرارگرفته و به دبی مال نیز بسیار نزدیک است. این هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد.

هتل مینا سلام

مینا سلام در یکی از بهترین مکان‌های منطقه جمیرا قرارگرفته و به مرکز شهر دبی بسیار نزدیک است. معروف‌ترین رستوران در بین رستوران‌های محبوب و مشهور این منطقه رستوران چینی آن است. دکوراسیون اتاق‌های این هتل به سبک عربی است. از امکانات این هتل می‌توان به سالن ورزشی، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، رستوران و… اشاره کرد.

هتل جمیرا بیچ

جمیرا بیچ نیز یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره دبی است که در ساحل جمیرا قرارگرفته و به هتل برج العرب نیز بسیار نزدیک است. این هتل ۶۱۸ اتاق دارد و امکانات همچون سالن کنفرانس، سال ورزشی، زمین تنیس، زمین بازی ویژه کودکان و… دارد.

این موارد تنها چند مورد از هتل‌های با کیفیت و عالی دبی بود، برای آشنایی با سایر هتل‌های دبی می‌توانید به سایت آرشین پرواز مراجعه کنید و یا با کارشناسان این آژانس تماس بگیرید و از مشاوره آن‌ها برای انتخاب بهترین هتل و خدمات تور دبی استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تور دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!

به گزارش “ورزش سه”،  شهاب زاهدی هفته گذشته با گلزنی مقابل گامبا اوساکا دروازه حریف را گشود و این گل در حالی به ثمر رسید که شوت او از فاصله شصت متری به سمت دروازه رفت و یکی از بهترین گل‌های چند فصل اخیر را به ثبت رساند.

چند روز بعد از این گل شگفت‌انگیز، اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل اول مربی زاهدی نیز بود، در اینستاگرام  نوشت: عجب گلی. تبریک. پله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند.

شهاب زاهدی این فصل شش گل در جی لیگ به ثمر رسانده و چهارمین گلزن برتر لیگ ژاپن محسوب می‌شود.

این در حالی است که او در نیم فصل اول ۷ گل برای پرسپولیس زد و جدایی او بعد از انتقاد گروهی از هواداران پرسپولیس رقم خورد با این حال این کامنت نشان می‌دهد زاهدی و اوسمار اختلافی با یکدیگر نداشتند.

قرارداد زاهدی تا پایان فصل خواهد بود و او همچنان تحت قرارداد تیم اوکراینی است.

دیگر خبرها

  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • بهترین روش برای جلوگیری از آلزایمر (فیلم)
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟