Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید رضا بابایی روز یکشنبه در نشست دهیاران نقاط بحرانی گیلانغرب در زمینه وقوع احتمالی آتش سوزی، افزود: با پیگیری های صورت گرفته تعداد ۲۵ دستگاه دمنده اطفاء حریق برای ۲۵ روستای واقع در محدوده منابع طبیعی بحران زا خریداری و تحویل دهیاران این روستاها شد تا در مواقع لزوم در هر نقطه ای که حریق اتفاق افتاد بتوان در کمترین زمان ممکن آن را مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ مورد آتش سوزی در مراتع مشجر و سه مورد در اراضی کشاورزی این شهرستان روی داده است.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب گفت: در سه ماه گذشته در بخش مراتع مشجر ۹۰ هکتار و در مزارع گندم نیز ۱۰۶ هکتار طعمه حریق شده که ۲برابر کل آمار آتش سوزی های سال گذشته است.

وی همچنین از افزایش ۲ برابری تعداد دیده بان ها با بکارگیری ۳۰ دیده بان در مناطق طبیعی بحران زای این شهرستان خبر داد.

شهرستان گیلانغرب با ۲۰۵ هزار هکتار منابع طبیعی دومین شهرستان وسیع استان پس از کرمانشاه است که درختان و گونه های کمیاب دارویی و خوراکی را نظیر بلوط، بنه، زالزالک، کیکم، ارژن، بادام وآلبالوی وحشی و… را در خود جای داده است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/‏۳۰۳۳/‏۷۳۹۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی گیلانغرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها