Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ایران کشوری امن و مقتدر است گفت:‌همین امر مایه عصبانیت دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب شده است. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی پیش از ظهر امروز در دیدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور که در دفتر امام‌جمعه سمنان برگزار شد نظم و انضباط را بارزترین شاخصه نیروی انتظامی نام برد و اظهار داشت: مجموعه پلیس و نیروی انتظامی امانت‌داری و عدالت محوری را پیشه خودکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخورداری از این ویژگی‌ها را دلیلی بر متخلق بودن به اخلاق حسنه و نیکو در نیروی انتظامی دانست و افزود: احادیث فراوانی در مورد رعایت اخلاق و ادب در دین مبین اسلام موجود است که باید سرلوحه همه انسان‌ها به‌ویژه افرادی که خدمتگزار مردم هستند؛ قرار گیرد.

سمنان| مردم و حاکمیت از اقتدار پلیس دفاع می‌کنندجانشین فرمانده ناجا: پلیس مستقل امنیت اقتصادی ‌شکل گرفت‌ / برخی‌ها قصد داشتند ‌چرخه اقتصادی ‌ را دچار اختلال کنند‌نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: همه مردم و مسئولان موظف به همکاری با پلیس هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: برترین خصیصه انسان این است که راستی، درستی، امانت‌داری و عدالت محوری را پیشه خود کند و به‌حق باید گفت مجموعه پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار از این خصایص نیکوی اخلاقی و رفتاری است.

آیت‌الله شاهچراغی دین‌داری و ایمان در کنار نظم و اقتدار از برجستگی‌ها و ویژگی‌های مجموعه نیروهای پلیس کشور است.

وی با بیان اینکه ایران کشوری امن و مقتدر است و همین امر مایه عصبانیت دشمنان و بدخواهان این نظام و انقلاب شده است گفت: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، به برکت وجود نازنین امام زمان (عج)، درایت رهبر معظم انقلاب، تلاش بی‌وقفه نیروهای باصلابت مسلح و همبستگی و وحدت مردم ولایت مدار و شهیدپرور کشور، امنیتی پایدار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به تلاش‌های انجام‌شده فرماندهان پیشین نیروی انتظامی استان سمنان اشاره کرد و بر تداوم و تقویت آن تأکید کرد و افزود: تحولات و خدمات شایسته‌ای در سال‌های اخیر انجام‌شده است که باید باقدرت و قوای بیشتر ادامه یابد.

به گزارش تسنیم، سفر یک‌روزه سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور به سمنان به‌منظور حضور در آیین معارفه سرهنگ «عبدالله حسنی» فرماندهی جدید استان سمنان انجام‌شده است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی