Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:38:46 GMT

عملیات جدید در پرسپولیس؛ به دنبال شماره یک

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۲۰۵۴

عملیات جدید در پرسپولیس؛ به دنبال شماره یک

باشگاه پرسپولیس پس از یافتن جایگزین مناسب برای برانکو ایوانکوویچ، احتمالا باید در روزهای آتی همین عملیات را برای جانشین دروازه بان ملی پوش خود از سر بگیرد.

به گزارش ورزش سه، در نقل و انتقالات پیش از لیگ نوزدهم، تیم پرسپولیس با وجود اینکه قهرمان سه سال اخیر لیگ برتر بوده، یکی از کمترین فعالیت ها را داشته و تمام انرژی مدیران این باشگاه ابتدا صرف نگه داشتن برانکو و پس از آن معطوف به پیدا کردن جایگزین برای این مربی موفق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش بازیکنان تنها جابجایی رسمی مربوط به پرسپولیس، پیوستن فرشاد احمدزاده به این تیم بوده است؛ انتقالی که چندان به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد.


اما نکته مهم درباره پرسپولیس این است که اخبار موجود پیرامون نقل و انتقالات بازیکنان در این تیم، بیشتر مربوط به خروجی های سرخپوشان است تا خرید بازیکنان جدید. دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس اخیرا بیش از هر زمانی به درهای خروجی نزدیک شده اند و در حال انجام تلاش های جدیدی برای لژیونر شدن هستند.

 

علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش و جوان پرسپولیس که سال گذشته هم پیشنهادهایی از کشورهای خارجی داشت، امسال خیلی جدی تر به دنبال رسیدن به تیم های خارجی است و از طریق وکیل خود جلساتی نیز با مدیران باشگاه در این رابطه برگزار کرده است. سوال بزرگ در مورد پرسپولیس این است که در صورت جدایی بیرانوند، جای خالی او چگونه در این تیم پر خواهد شد؟

 

باشگاه پرسپولیس پس از توافق با رادوشویچ، قرارداد این دروازه بان کروات را تمدید کرده و در صورت جدایی بیرانوند از جمع سرخپوشان، یکی از انتخاب ها این است که رادو به عنوان گلر اصلی جایگزین شود. چنین انتخابی به نظر پر ریسک می آید و سپردن جای بیرانوند به رادوشویچ برای کل فصل، شاید چندان اقدام مطمئنی نباشد.

 

دیگر حالت ممکن، این است که رادو دروازه بان ذخیره بماند و یک گلر به عنوان نفر اصلی جذب پرسپولیس شود. در این صورت احتمال خرید یک دروازه بان خارجی دیگر، خیلی بعید به نظر می رسد و به احتمال فراوان، دروازه بان مدنظر باید ایرانی باشد. حال در این شرایط، پرسپولیسی ها با بازاری روبرو می شوند که دروازه بان درجه یک داخلی در آن وجود ندارد و همه گزینه های ممتاز، با دیگر تیم ها قرارداد دارند.

 

شنیده ها حاکی از این است که در مذاکرات مدیران پرسپولیس با گابریل کالدرون، به این مربی آرژانتینی گفته شده بیرانوند در تیم پرسپولیس نمی ماند و از این رو باید جدایی او را نسبتا قطعی دانست. از طرف دیگر، مجموعه شرایطی که در بالا ذکر شد، کار پرسپولیس را به منظور یافتن جایگزین مطمئن برای علیرضا بیرانوند بسیار دشوار می کند.

علیرضا بیرانوند نقل و انتقالات 1398 بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها علیرضا بیرانوند نقل و انتقالات 1398 بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی