Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدرضا عدالتخواه" روز یکشنبه در دیدار مسئولان قضائی استان با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش‌ها و زحمات پلیس بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: رضایت رهبر معظم انقلاب از مجموعه خدمات و فعالیت‌های کارکنان انتظامی بیانگر این است که آنها راه خود را درست پیموده‌اند.
وی با بیان اینکه تصور یک روز جامعه بدون حضور پلیس سخت و عملاً غیرممکن است، گفت: نقش پلیس در نظم و انضباط اجتماعی به قدری است که حتی مخالفانش هم نمی‌توانند آن را انکار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری کرمانشاه در ادامه با کم نظیر خواندن امنیت موجود در استان، یادآوری کرد: اگر تلاش‌ها، زحمات و مجاهدت‌های شبانه روزی مأموران پلیس نبود قطعاً این آرامش و امنیت پایدار بر جو استان حاکم نبود.
وی گفت: کرمانشاه به رغم مرزی بودن به اذعان سایر هموطنان به یکی از امن ترین استان‌های کشور تبدیل شده، امنیتی که به خوبی می‌توان آن را احساس کرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه گفت: امروز هر فرد شرور و مجرمی می‌داند در کرمانشاه از کمترین امنیتی برخوردار نیست و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می‌رسد.
این مقام عالیرتبه قضائی در ادامه همدلی و وحدت میان پلیس و دستگاه قضائی را چه در کشور و چه در استان کرمانشاه بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این همدلی و همراهی نقش غیرقابل انکاری در ارتقاء امنیت اجتماعی داشته است.
وی گفت: در سایه همین همدلی و وحدت بوده که کشورمان روز به روز پله‌های ترقی را پیموده و با وجود تمام مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده اند به یکی از باثبات ترین و قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل شده است.
عدالتخواه در پایان با تمجید از زحمات پنج ساله سردار امان اللهی فرمانده سابق انتظامی استان، انتصاب سردار جاویدان را به عنوان رئیس پلیس کرمانشاه به فال نیک گرفت و ابراز اطمینان کرد که وضعیت امنیتی کرمانشاه مطلوب‌تر از گذشته خواهد شد.


پلیس هیچ هدفی جز خدمت به مردم ندارد
در این دیدار همچنین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز از آمادگی کامل نیروهای پلیس خبر داد و گفت: تک تک همکاران ما در بخش‌های مختلف هدفی جز خدمتگذاری به مردم و ارتقا امنیت موجود ندارند.
سردار "علی اکبر جاویدان"حفظ امنیت مردم را اولویت اول پلیس استان کرمانشاه عنوان کرد و افزود: مهمترین مطالبه مردم از پلیس برقراری نظم و امنیت و مقابله مجدانه با اشرار و مجرمان به منظور امنیت بخشی در جامعه است که پلیس همواره این مساله را در دستور کار و اولویت خود قرار داده است.
وی امنیت را زیرساخت رونق اقتصادی دانست و اظهار داشت: همکاران ما با همه توان برای تحقق این مهم تلاش کرده و خوشبختانه در سال‌های اخیر نیز توفیقات خوبی داشته‌اند.
سردار جاویدان در پایان ابراز امیدواری کرد با تقویت همکاری و تعامل موجود میان دستگاه قضائی و پلیس، شاهد ارتقا امنیت موجود در استان کرمانشاه باشیم.
در این دیدار محمدحسین صادقی دادستان و جمعی دیگر از مسئولان قضائی استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

۷۴۵۸/۳۰۳۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟