Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین حمیدی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه مشترک کمیته اجرایی کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان و شورای ترافیک خراسان جنوبی بیان کرد: مردم کشور به خصوص خراسان جنوبی مستحق خدماتی بیش از این هستند.

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه حوادث رانندگی باید به حداقل برسد چراکه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست، افزود: اگر چه تاکنون در خراسان جنوبی اقدامات زیادی در محورها انجام شده اما کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حمیدی خواستار تمرکز بر اقدامات کم هزینه و زودبازده شد و افزود: در آینده‌ای نزدیک در زمینه تقویت پلیس، سامانه‌ها و سیستم‌ها اقدامات تحولی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که پیگیری‌ها از روال عادی خارج شود چراکه روال عادی پیگیری‌ها جوابگو نیست، گفت: باید در سفر مسئولان کشوری طرح‌های توجیهی با خلاصه سازی ارائه و دستور اجرایی گرفته شود.

اطلاع رسانی درستی از نواقص راه‌های خراسان جنوبی انجام نشده است

سردار حمیدی با بیان اینکه ۲۳۰ هزار کیلومتر جاده در سطح کشور وجود دارد، افزود: اگرچه خراسان جنوبی دارای مردمی قانع بوده اما در زمینه نواقص و اشکالاتی که از گذشته در محورها وجود دارد، اطلاع رسانی درستی نشده است.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به حوادث درون شهری بیان کرد: نارضایتی در حوزه سرعت گیرها زیاد است اما باید شهروندان را نسبت به این امر توجیه کرد.

وی با بیان اینکه انضباط درون شهر با استفاده از روش‌های سنتی جوابگو نیست، اظهار کرد: نظارت‌های پلیس باید به صورت سیستمی انجام شود که در این زمینه استفاده از تکنولوژی‌های روز جزو بدیهیات است.

سردار حمیدی با بیان اینکه سرعتکاه و سرعت گیر برای پلیس آخرین اهرم و ابزار در کاهش حوادث درون شهری است، گفت: تقاطع هوشمند در کلان شهرها در حال انجام است و در مراکز استان‌ها باید گام‌های کلان در این راستا برداشته شود.

سردار حمیدی با بیان اینکه هوشمند سازی شهرها از سال‌های گذشته در دستور کار است، گفت: در حوزه تحولی جدید به سمت جمع کردن اقدامات کاغذی مثل قبض جریمه می‌رویم.

وی با اشاره به وقوع تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها بیان کرد: باید همزمان پروژه‌های اطراف راه‌ها هم در نظر گرفته شود تا کاهش حوادث را شاهد باشیم.

کد خبر 4654086

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان