Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: علاوه بر حفظ امنیت کشور، سرزمین، جان و مال مردم، حفظ امنیت انقلاب و ارزش ها در درجه نخست اهمیت قرار دارد.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان مرزبانی کشور در مشهد افزود: مرزبانی فقط حفاظت از چند وجب خاک، کوه، دشت و جمعیت خاص در برابر تهاجم نیست بلکه مرزبانی از اقتدار، قدرت و توانمندی نظام و انقلاب است و فرماندهان مرزبانی نقش مهمی در این زمینه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد با هر توطئه و فتنه ای اقتدار نظام را درهم بشکند اظهار داشت: برای حفظ این اقتدار، مرزبانی اهمیت بسیار دارد و فرماندهان این نیرو در صف مقدم خط دفاعی هستند.

علم الهدی گفت: آمریکا می خواهد هیمنه انقلاب و صلابت نظام و رهبری را از بین ببرد و انقلاب راکد و ایستا بماند و نابود شود زیرا توسعه انقلاب همه منطقه را به عنوان جریان ضد استکباری در می‌آورد.

امام جمعه مشهد افزود: دشمن به دنبال فروپاشی و نابودی نظام است. همچنین شخص رهبری، هدف همه توطئه ها و فتنه هاست لذا اگر رهبری صدمه بخورد به دنبال آن نظام و انقلاب منهدم می شود.

وی اظهار داشت: موقعیت اقتدار ما در دنیا با گذشته متفاوت است و امروز قوی تر و مقتدرتر هستیم.

وی گفت: امروز دشمن با همه قدرت نظامی و استکباری خود تحقیر شده و هیچ نقطه کره زمین نیست که پرچم آمریکا در آن به آتش کشیده نشود، لذا این دشمن برای حفظ سیادت خود با همه قدرت می خواهد انقلاب اسلامی را در هم بکوبد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به نقش مرزبانی در مبارزه با مواد مخدر نیز افزود: این مواد ابزار قوی دشمن در بر هم زدن امنیت نسل ما و ارزشهای انقلاب است و در مبارزه با مواد مخدر باید نیمه پر لیوان را ببینیم زیرا اگر دستگاه ها قوی و نیرومند ما در حوزه امنیتی و انتظامی نبود وضعیت اعتیاد بسیار اسفناک می شد.

وی اظهار داشت: آنچه مهم است تهاجم سخت و نرم و نفوذ از طریق مرزها به داخل است که بصیرت، بیداری و هوشیاری فرماندهان در فتنه و جنگ نرم باعث شد دشمن نتواند نفوذ کند.

امنیت مرزهای ایران بی بدیل است

فرمانده مرزبانی ناجا نیز در این دیدار گفت: با وجود همه تهدیدهایی که در اطراف کشور وجود دارد، امنیت و تاثیر گذاری ایران بر دیگر کشورها بی بدیل است.

سردار سرتیپ قاسم رضایی افزود: نقش مرزبانی نیروی انتظامی در برقراری امنیت بارز است و تاکنون فتنه های مختلف در اطراف مرزها مقتدرانه پاسخ داده شده است.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی های خوبی انجام شده و از رهبر معظم انقلاب نیز تاییدیه گرفته ایم و در راستای ارتقای مدیریت در مرزها سازمان و ساختار مرزبانی بزرگ ایجاد می شود.

در این مراسم از ۲ نفر از خانواده شهدای مرزبانی نیروی انتظامی قدردانی شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

جعفری زاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با شورای ترافیک شهرستان بم گفت: رفع نقاط حادثه خیز در شهرستان بم همواره دغدغه مسئولان شهرستان بوده است و طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است با این وجود هنوز هم شاهد تصادفات منجر به مرگ در این نقاط هستیم و تمام تلاش ما بر کاهش تصادفات و حفظ جان شهروندان است. 

وی افزود: ضرورت توجه به رفع نقاط حادثه خیز بلوار خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی، به دلیل واقع شدن در کردیدر شمال به جنوب و قرارگرفتن مدارس و ادارات حول این محور حائز اهمیت است؛ اما آنچنان که باید تاکنون به این مسیر توجه نشده است.   

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تاکید بر اهمیت کاهش حوادث منجر به مرگ بیان داشت: نصب دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت و ایجاد سرعتگاه‌ها مطابق با دستورالعمل‌های مصوب می‌تواند موجبات کنترل سرعت و کاهش تصادفات در این مسیر را به دنبال داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مصوبات این جلسه طی یک ماه آینده، طرح آرام سازی مسیر عملیاتی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر