Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه ظرفیت آرامستان بهشت سکینه(س) کرج در آستانه تکمیل است، افزود: دراین راستا آرامستان بهشت علی (ع) ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج ،رحیم خستو صبح امروز یکشنبه در حاشیه یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: با توجه به هزینه بالای کفن و دفن اموات، نگهداشت فضای سبز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. لایحه ای مبنی بر افزایش قیمت خدمات در جلسه امروز مطرح شد که طبق آن بنا شده قیمت قبور جاری ۲۲ هزار تومان و قیمت برخی قبور که شرایط خاصی دارند در بهشت سکینه کرج بیشتر افزایش یابد.

وی خبر از بهره برداری آرامستان عمومی بزرگ کرج تا یک ماه آینده داد و گفت: ظرفیت آرامستان بهشت سکینه(س) کرج در آستانه تکمیل شدن است لذا برای خدمات دهی لازم در این بخش آرامستان عمومی بزرگ کرج تا یک ماه آینده بهره برداری می شود.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه این جلسه چند مصوبه و لایحه دیگر در پی داشت که یکی از آنها تعریض و تکمیل خیابانی است که به نوعی کنارگذر کرج محسوب شده و از خط چهار حصار تا تونل بیلقان را در بر می‌گیرد گفت: برای تکمیل این پروژه ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده که با تزریق آن پیش بینی می‌شود، تا پایان سال مسافران نوروزی بتوانند از این مسیر تردد کرده و از زیبایی‌های کرج لذت ببرند.

وی افزود: حفر۲۰۰ حلقه چاه در مناطق مختلف شهر از دیگر لوایحی بود که در جلسه امروز مطرح و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

وی توضیح داد: با حفر این چاه‌ها زمانی که بر اثر بارش باران سیلاب یا روان آب جاری می‌شود، امکان ذخیره آب‌های سطی فراهم و از این طریق در منابع آبی شهر صرفه جویی زیادی می‌شود.

این مسئول از توسعه معابر تپه مرادآب به عنوان یکی دیگر از موارد مطرح شده در جلسه امروز نام برد و گفت: ساماندهی تپه مرادآب یکی از اولویت‌های شورای پنجم است و امسال برای این طرح ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

عضو شورای شهر کرج ابراز کرد: با تصویب لایحه جایگزینی یکی از مساجد این محدوده روند تملک و آزادسازی واحدهای این تپه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: با اتمام تملک واحدهای مسکونی این محدوده راه برای جذب سرمایه گذار و اجرای طرح‌های فرهنگی و ... و در نهایت ساماندهی این تپه فراهم می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آرامستان شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی, دویست و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور اعضای شورا، شهردار ارومیه و جمعی از خبرنگاران با موضوع رای گیری برای استیضاح یا ابقا شهردار این شهر برگزار شد.

در این جلسه که در خصوص استیضاح یا ابقا شهردار ارومیه رای گیری شد که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برای استیضاح یا ابقا «حسین مهدی زاده»، شهردار فعلی ارومیه (با ۷ رای موافق و ۴ رای مخالف استیضاح) ابقا شد.

گفتنی است که طبق قانون برای استیضاح شهردار ارومیه باید دو سوم اعضا یعنی ۸ نفر از یازده نفر عضو شورای شهر رای مثبت داده می شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901866

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش