Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در ۴۳۰ کانون فرهنگی و هنری استان خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۵ شهریور سال جاری در استان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، محمدرضا مظاهری امروز (یکشنبه ۹ تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: همه ساله طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد با هدف غنی سازی اوقات فراغت و کشف استعدادها و جذب کودکان، جوانان و نوجوانان به کانون مسجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه مسجد مرکزی برای ترتیب صحیح جوانان و نوجوانان است، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد تلاش دارد تا چنین رسالت مهمی را به خوبی ایفا کند و در همین راستا در طول ایام سال و به ویژه فصل تابستان برنامه های متنوعی اجرا می کند.

 

مظاهری بابیان این طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» از ابتدای تابستان در استان آغاز شده است، افزود: آئین گشایش این طرح به صورت رسمی همزمان با 13 تیرماه جاری سالروز ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) در قالب جشن بزرگ دختران آفتاب در شهرکرد برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه 60 درصد کانون های مساجد استان در مناطق روستایی استان قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت و کمبود امکاناتی که در روستاها وجود دارد اجرای برنامه های متنوع در روستاها می تواند در جذب افراد به کانون مسجد نقش مهمی ایفا کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همچنین به برنامه های دهه کرامت در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری جشن های مردمی، برپایی نمایشگاه های مختلف نظیر عفاف و حجاب، راه اندازی موکب های مهربانی به منظور جمع آوری کمک به هموطنان سیل زده، برگزاری مسابقات کتابخوانی و میزبانی از خادمان رضوی از جمله این برنامه ها به شمار می رود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگ و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل دفترچه خدمات فرهنگی، رفاهی ویژه کانون های مساجد، خاطرنشان کرد: اعضا می توانند با به صورت رایگان یا تخفیف 40 درصدی از خدمات تعریف شده در این بسته استفاده کنند.

 

مظاهری، ایستگاه های کریمانه، راه اندازی کاروان کرامت، نذر شادی، جشن دختران آفتاب و فضاسازی را از برنامه های این نهاد در دهه کرامت اعلام کرد.

 

وی همچنین از تجلیل از خبرگزاری ها و رسانه های فعال در حوزه پوشش اخبار کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد و گفت: این برنامه در پایان طرح اوقات فراغت برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه قوه قضائیه خبرگزاری شبستان امام صادق ع آمریکا تشییع شهدای گمنام نماز جمعه بیرجند بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم ۱۰۰ هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می‌کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره فراخوان منتشر شده حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای ادامه داد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان منتشر کرده است.

به گفته محمودیان خانواده ایرانی (بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهم‌ترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع)، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره‌ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید، زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال نمایند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6094034

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است