Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@16:31:55 GMT

گاف باشگاه چلسی در مورد امضای قرارداد کواچیچ

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۲۶۶۷

گاف باشگاه چلسی در مورد امضای قرارداد کواچیچ

باشگاه چلسی با یک گاف بزرگ در اپ موبایل این باشگاه که دیشب اتفاق افتاد از متئو کواچیچ به عنوان بازیکن چلسی نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، متئو کواچیچ، ستاره کروات رئال مادرید که فصل گذشته را به صورت قرضی در چلسی حضور داشت بر اساس گزارشهای منتشر شده، انتظار می‌رفت که با عقد قراردادی دائمی با چلسی، به زودی به این تیم ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در حالیکه این صحبت‌ها همچنان در حد شایعه و گمانه‌زنی بود، اپ موبایل رسمی باشگاه چلسی دیشب به صورت اشتباهی نام کواچیچ را به عنوان بازیکن این باشگاه عنوان کرد و خبرساز شد.

 

 

در گزارشی که در اپ رسمی موبایل چلسی منتشر شده و به نظر میر‌سد قرار بوده چند روز آینده و بعد از اعلام رسمی امضای قراردادش با این باشگاه منتشر شود، از امضای قرارداد او صحبت به میان آمده و در این باره با کواچیچ مصاحبه شده است.

 

کواچیچ در این مصاحبه می‌گوید:" من از امضای قرارداد با چسی حس خیلی خوبی دارم. چه زمانی که به عنوان بازیکن قرضی به اینجا آمدم و چه حالا که با چلسی قرارداد دائمی امضا کرده‌ام".

 

کواچیچ در ادامه می‌گوید:" چلسی باشگاه بی‌نظیری است. من اینجا هم‌تیمی‌های بزرگی دارم و ما اینجا فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. از اینکه در چلسی می‌مانم خیلی خوشحالم و به بازیکن چلسی بودن افتخار می‌کنم".

 

متئو کواچیچ چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها متئو کواچیچ چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد

هوگو اکیتیکه در آلمان می ماند.

طرفداری | قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه، مهاجم 21 ساله پاری سن ژرمن با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد.

با اعلام باشگاه آینتراخت فرانکفورت، بند خرید قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه فعال شد تا این بازیکن به صورت دائمی به این باشگاه آلمانی منتقل شود. قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت پنج ساله و تا تابستان 2029 است. طبق گزارش ها بند خرید قرارداد هوگو اکیتیکه 16 میلیون یورو بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی