Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت ۵۵ قلم محصول کشاورزی، میوه و سبزی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اعلام شد و تمام حجره‌داران میدان میوه و هم‌چنین فروشندگان سطح شهر ملزم به ارائه فاکتور هستند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ۵۵ قلم محصولات کشاورزی که در بازار مرکزی میوه و تره‌بار تهران به فروش می‌رسد توسط سه نهاد ناظر مسئول واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران، کارشناس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران و کارشناس اتحادیه بارفروشان کشف قیمت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است هر هفته قیمت جدید میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران توسط کارشناسان نهاد‌های ذیربط بررسی و اعلام می‌شود که این قیمت مبنای فروش عمده‌فروشان قرار می‌گیرد و اصطلاحا به آن «کشف قیمت» می‌گویند.

فروشندگان داخل میدان میوه و تره‌بار موظف هستند که در فاکتور سربرگ‌دار با درج واقعی قیمت به نام صاحب حجره پس از مُهر و امضا به خریدار تحویل نمایند. هر گونه عدم فاکتوردهی و یا نگرفتن فاکتور توسط فروشندگان و خریداران جرم محسوب می‌شود.

به گفته علی حاج‌فتحعلی نایب رئیس اتحادیه بارفروشان، مغازه‌داران سطح شهر موظف هستند تنها تا ۳۵ درصد به قیمت مندرج روی فاکتور اضافه کنند. در قیمت اعلام شده ۳ ستون کف، سقف و ممتاز وجود دارد که بر اساس کیفیت میوه‌ها قیمت‌های آن متفاوت است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت محصولات کشاورزی عمده فروشان میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748251

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳