Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 «من از چیزی خبر ندارم»، «از مدیرعامل بپرسید»، «من بی اطلاع هستم»، «بازی را ندیدم»‌ و ... اینها کلید واژه‌هایی هستند که وقتی با جعفر کاشانی صحبت می‌کنید از زبان او می‌شنوید!

یعنی رئیس هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس که عملا نفر اول این باشگاه محسوب می‌شود و قاعدتا باید اصلی‌ترین نقش را در این باشگاه داشته باشد واقعا از چیزی خبر ندارد؟ یا مثلا بازی پرسپولیس را ندیده؟!

خب اگر اینطور است که رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از همه چیز بی‌خبر است یا مثلا بازی تیم را ندیده چه اجباری است که حتما در هیئت مدیره حضور داشته باشد؟ اگر کاشانی از نظر سن و سال و جسمی در شرایطی نیست که کاری انجام بدهد چرا باید رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باشد؟

الان در این مدت که مدیران باشگاه پرسپولیس خوب یا بد در حال رتق‌وفتق امور هستند نقش کاشانی چیست؟ چرا همیشه در روزهای سخت و تصمیم‌گیری‌های مهم خبری از کاشانی نیست؟ در اینکه جعفر کاشانی یکی از بزرگان باشگاه پرسپولیس و یکی از مفاخر فوتبال ایران است شکی نیست اما چه دلیلی دارد که او با این کیفیت همچنان رئیس هیئت مدیره باشد؟ وقتی شان او رعایت نمی‌شود و در سفرها حضور ندارد پس چه دلیل باعث ادامه کار او در باشگاه شده است؟

معمولا در همه باشگاه‌ها رئیس هیئت مدیره جایگاه مناسبی دارد و شخصی است که عملا می‌تواند نقش مدیرعامل را بازی کند اما به نظر می‌رسد کاشانی چنین وضعیتی در پرسپولیس ندارد و به نوعی یک مهره خنثی و سوخته در باشگاه به حساب می‌آید که فقط نام او به عنوان رئیس هیئت مدیره مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط به نظر می‌رسد شاید اگر فرد دیگری جایگزین وی شود بتواند کارایی بهتری برای پرسپولیس داشته باشد و با اشراف و دقت بیشتری امور را دنبال کند و تمرکز کافی داشته باشد. 

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: جعفر کاشانی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کالدرون برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!