Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امروز، 9 تیرماه در همایش هم‌اندیشی و همدلی اقوام در گچساران، اظهار کرد: وحدت آن است که به ریسمان الهی چنگ بزنیم. وحدت این نیست که همه با من باشند بلکه وحدت آن است که همه با خدا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قومیت زیرساخت افراد، زیرساخت هویت افراد در جامعه است. قومیت زیر ساختی است که افراد در جامعه به واسطه آن هویت پیدا می‌کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوامع نیز با این شکل هویت می یابند و هیچ قومی بر قوم دیگر برتری نداشته و نخواهد داشت، اضافه کرد: هیچ قومی حاشیه نیست و اصل داشتن یک رویکرد ترکیبی دین، وطن و قوم است که برای ما مسلمانان برتری دین کاملا مشخص است.
تاجگردون بیان کرد: ترکیب این سه مورد عنوان شده می‌تواند یک جامعه را خوب نگه دارد. مذهب و دین ما همه یکی بوده فرهنگ لر و ترک نیز مانند هم است تنها زبان ما با هم تفاوت دارد که این موجب نمی‌شود که بین ما اختلاف ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه زمانی گچساران را 72 ملت می‌نامیدند، ادامه داد: امروز ما به نقطه‌ای نزدیک شدیم که نباید ۷۲ ملت نام برده شود و باید از ظرفیت‌های فرهنگی خود استفاده کنیم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه آحاد جامعه باید با هم و در کنار هم تلاش کنند و این را بدانیم وحدت اقوام فقط برای انتخابات نیست.
تاجگردون عنوان کرد: وحدت اقوام فقط برای انتخابات نیست و همه مشکلات ما مسائل سیاسی نبوده و امروز در چنین ایامی نیاز جامعه به وحدت و همدلی است.
وی ابراز کرد: امروز باید در کنار هم تلاش خود را به کار ببندیم و در راستای پیشرفت و آبادانی جامعه و ایجاد امنیت کمک کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی تاجگردون قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بر اساس زیر اعلام شد:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

«احسان محمدحسینی»، مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت در خصوص این لیست گفت: در فرایند انتخاب نمایندگان تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

کد خبر 6095484

دیگر خبرها

  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود