Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اردوی جهادی علوم پزشکی کرمانشاه، ۴ تیر در شهرک سجادیه (مسکن مهر آریاشهر) برگزار شد.

احسان خواجوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص برگزاری اردوی جهادی گفت: کانون فعالیت‌های جهادی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کانون گردشگری این واحد دانشگاهی، ۴ تیر اقدام به برگزاری اردوی جهادی در شهرک سجادیه (مسکن مهر آریاشهر) کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجوی افزود: ویزیت رایگان توسط پزشک، غربالگری فشار خون در راستای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون، تست قند خون، آموزش پیشگیری و کنترل فشار و قند، مشاوره توسط روانشناس، مشاوره مامایی، بینایی سنجی، آموزش نکات بهداشتی به کودکان، برنامه‌های فرهنگی و بازی در راستای افزایش امید به زندگی برای کودکان و نوجوانان از جمله اقدامات گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این منطقه بود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در این اردوی جهادی، وضعیت فاضلاب و بهداشت محیط این منطقه بررسی شد و همچنین در اقدامی نوآورانه به نوجوانان طریقه صحیح گرفتن فشار خون آموزش داده شد.
وی ابراز کرد: در این اردوی جهادی، دانشجویان رشته‌های پزشکی هسته‌ای، مامایی، صنایع غذایی، بهداشت حرفه‌ای و بهداشت عمومی حضور داشتند و یک پزشک عمومی و یک روانشناس در این اردو حاضر بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اردوی جهادی اردوی جهادی دانشجویی بسیج دانشجویی علوم پزشکی کرمانشاه اردوی جهادی پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۲۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست