Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی یزد، نوید نصیری زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در زمینه آموزش تدوین استاندارد گفت: دانشگاه آزاداسلامی واحد یزد پنجمین دانشگاه کشور و سومین واحد دانشگاهی است که تاکنون موفق به اخذ مجوز استاندارد صنعت در سطح ملی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجوز برگزاری دوره های استاندارد در دانشگاه آزاد اسلامی از سازمان صنایع توسط کارگروه استاندارد دانشگاه اخذ شده است. این دوره ها به جهت درآمدزایی و ارتباط بیشتر دانشگاه با صنایع کشور در جهت انتقال علم به صنعت در حوزه های مختلف برگزار می شود.

نصیری زاده تصریح کرد: پنج استاد دانشگاه آزاداسلامی یزد به عنوان کارشناس مورد تایید سازمان استاندارد در زمینه تدوین استانداردهای ملی و آموزش موفق به اخذ مدرک ملی هستند. دانشگاه آزاداسلامی یزد در حال حاضر طی یک مجوز سه ساله همکار آموزشی با اداره استاندارد در زمینه های تکنیک های کیفیت و فنی و مهندسی در رشته های برق و الکترونیک، ساختمان، مصالح و فرآورده های ساختمانی، صنایع شیمیایی و پلیمر، خوراک و فرآورده های کشاورزی، مواد معدنی، پوشاک و فرآورده های نساجی و الیاف، مهندسی پزشکی، مکانیک و فلزشناسی می باشد و آماده همکاری با صنایع و سازمان های مختلف جهت برگزاری دوره های موردتقاضا است.

انتهای پیام /

325 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت:متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در اتحادیه اروپا تدوین نشده است.
 مریم طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح پرورش حلزون آچاتینا در دانشکده کشاورزی شهرستان نیشابور گفت: طبق ضوابط سازمان دامپزشکی باید تمام دستورالعمل‌هایی که در ایران به‌کار گرفته می‌شود، معادل آن در اتحادیه اروپا نیز تدوین شود، اما متاسفانه دستورالعمل و استاندارد پرورش حلزون هنوز در این اتحادیه تدوین نشده است.

وی افزود: کسانی‌که وارد اینگونه مشاغل می‌شوند لازم است این نکته را در نظر بگیرند که اگر زمانی این شغل را ترک کردند، این موجودات را به حال خود در طبیعت رها نکنند.

احمد همت آبادی، رئیس انجمن ملی بیولوژیک کشور نیز گفت: در کشور حدود ۵۰ واحد انسکتاریوم مشغول فعالیت و تولید حشرات مفید هستند و این مجموعه نیز در قالب شرکت فن‌آور از سال ۹۷ مشغول به کار روی این نوع حلزون است.

وی افزود: در صورت اخذ مجوز‌های لازم و به ثبت رساندن کلاژن این صنعت، حداقل ۲۰۰ نفر از زنان روستایی این شهرستان در بستر مشاغل خرد مشغول به کار می‌شوند و چرخه اقتصادی سالمی نیز ایجاد خواهد شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان