Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-زاکانی همچنان مدعی است که یک فرد فاسد برکنار شده از قوه قضاییه همراه با آملی لاریجانی به مجمع تشخیص رفته است، ادعایی که چند روز پیش از سوی دفتر رئیس مجمع تکذیب شد و حال محمد مهاجری به این موضوع واکنش نشان داده است.

 چندی پیش علیرضا زاکانی در گفتگویی مدعی شد فردی که نقشی در فسادهای قوه قضاییه داشته توسط رئیسی برکنار شده است،  به فاصله کوتاه پورمختار خبر داد این فرد که اکبر طبری نام دارد به همراه  آملی لاریجانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع اما با صدور بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد.

در همین راستا محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در توئیتی نوشت: آقای آملی لاریجانی با تکذیب اظهارات علیه یک مدیر سابق قوه قضاییه، گوینده آن یعنی آقای زاکانی را اصولگرانما خوانده، چقدر دیر شده. کاش ایشان در سالهای ریاستش برخورد می کرد با اصولگرنماهایی که هی دروغ گفتند و هی تهمت زدند و هی...؛ 10 سال اخیر دوره بره کشان بود برای ما اصولگراها

اما با وجود آن که ادعای زاکانی از سوی دفتر رییس مجمع تکذیب شده بود اما او بار دیگر در توئیتی خطاب به آملی لاریجانی نوشت: پیرامون آقای طبری و نقش مخرب آن در قوه قضاییه صحبت کردم که از دفتر آیت الله لاریجانی تکذیب شد و تاکید نمودن که ایشان برخی موارد را بررسی کرده و حکم به سلامت آقای طبری دادند. مشفقانه به رئیس محترم مجمع تشخیص عرض می کنم که اشتباه می فرمایید و تا دیر نشده از وی تبری جویید.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم تجلیل از مقام علمی و خدمات ۷۰ ساله آیت الله عبدالله جوادی آملی که به صورت خودجوش و با حضور شاگردان آیت الله جوادی آملی در مسجد اعظم قم برگزار شد شاگردان درس اخلاق با اهدای دسته گل از مجاهدت علمی این عالم بزرگ در بیش از نیم قرن تکریم کردند.

آیت الله جوادی آملی در حاشیه مراسم با گرامی‌داشت یاد و نام شهید مطهری و پاسداشت روز معلم، گفت: همه ما وامدار نقش و جایگاه معلمان هستیم و باید همواره این شغل مقدس را به بزرگی یاد کنیم.

این استاد برجسته حوزه افزود: اساتید حوزه هیچگاه بازنشستگی ندارند و تا زمانی که توان دارند باید حنجره خود را صرف ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام صرف کنند.

دیگر خبرها

  • ۲ عکس از چهره غمگین علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی