Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:32:00 GMT

نصاب تابلوهای تبلیغاتی در مشهد گرفتار ارتفاع شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۳۱۸۱

نصاب تابلوهای تبلیغاتی در مشهد گرفتار ارتفاع شد

آتش نشانان مشهد نصاب تابلوهای تبلیغاتی گرفتار در ارتفاع را نجات دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در پی تماس تلفنی مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن فردی بر روی یک تابلو تبلیغاتی در بولوار وکیل آباد مشهد، ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۵ و خودرو نردبان (پلتفرم) از ایستگاه شماره ۷ را به مکان اعلام شده در انتهای بلوار وکیل آباد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتشیار رضا حیدری مدیر روابط عمومی و بین الملل آتش نشانی مشهد با بیان این مطلب، تصریح کرد: نجاتگران آتش نشانی به محض حضور در محل مشاهده کردند، کارگر نصاب تابلوهای تبلیغاتی حین انجام کار در ارتفاع به دلیل قرار گرفتن در معرض تشعشعات شبکه ۴۰۰ کیلو وات برق فشار قوی، امکان پایین آمدن از بالای تابلوی تبلیغاتی برایش میسر نشده و هر لحظه امکان سقوط این فرد به زمین وجود داشت.

وی افزود: گروه‌های امداد و نجات آتش نشانی بلافاصله با ایمن سازی تخصصی محیط حادثه و مسدود کردن بخشی از مسیر بزرگراه با استفاده از خودرو نردبان (پلتفرم) این مرد حدوداً ۳۰ ساله را صحیح و سالم از ارتفاع به سطح زمین منتقل و به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

شایان ذکر است انجام عملیات برای نجات این فرد از ارتفاع موجب مسدود شدن بخشی از مسیر بلوار وکیل آباد به سمت پل پرتویی شد و برای دقایقی بار ترافیکی در این منطقه را افزایش داده بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود گم شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حمزه محمدی مقدم امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز پس از گزارش تلفنی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی، بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پس از ۴ ساعت عملیات جست‌وجو، ۲ کوهنورد را در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و به پایین کوه منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام اضافه کرد: این دو نفر کوهنورد به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند.

کد خبر 750929

دیگر خبرها

  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین (فیلم)
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی