Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان ها برنا؛ فتح الله معین در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق(ع) موجب توسعه مذاهب اسلامی شد و پس از ایشان مذهب به صورت علمی تر و عمیق تر در جامعه مطرح شد.

وی افزود: همچنین در هفته گذشته شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از همراهان ایشان را داشتیم، دکتر بهشتی سید الشهدا انقلاب اسلامی متعلق به شهر اصفهان بود، محمد منتظری، طباطبایی نژاد و علی اکبر اژه ای نیز از دیگر شهدای هفتم تیر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس  شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ۱۲ تیر روز حمله ناوگان نظامی آمریکا به هواپیما مسافربری ایران است، کشور آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است و بی خود برای حقوق بشر سر و صدا می کند، این در حالی است که در کشورهای اطراف ما بزرگترین سلاح های کشتار جمعی را در عراق و افغانستان به کار بردند و امروز هم در یمن و سوریه اقدامات خود را پی می گیرند.

معین تصریح کرد: در حال حاضر با تهدید فزاینده این کشور، در خلیج فارس مواجه هستیم اما گذشته را فراموش نمی کنیم و مثل آن روزها مقاومت خواهیم کرد. باید بدانند ایران کشوری است که از نظر نظامی قدرتمند است و در طول تاریخ متجاوز نبودیم و پس از انقلاب ندای صلح طلبی ما همیشه بلند بوده است به جز جنگ تحمیلی ۸ ساله که باز هم تحمیل شد و ما نقشی در شروع آن نداشتیم.

وی تاکید کرد: دنیا بداند ملتی با این تاریخ و فرهنگ زیر بار ستم و فشارهای دیگر کشورها نمی رود، مردم و مسئولان نباید در دام بزرگ آمریکا گرفتار شوند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تولد حضرت معصومه (س) را در پیش رو داریم و باید رفتار پیامبر (ع) در خصوص دخترش را سرلوحه کار قرار دهیم، در دوره ای که دختران زنده به گور می شدند، پیامبر (ص) نام کوچک دخترش را در ملاعام گفتند و دست حضرت زهرا(س) را می بوسیدند و به او حق تصمیم می دادند و تصمیمات بزرگ را به عهده ایشان می گذاشتند.

معین با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت همه جوامع انسانی را تشکیل می دهند و آنجایی که فضا برای زنان باز شده در همه مراحل علمی اجتماعی و ... نشان دادند که پیشرو هستند و نتیجه خوبی به بار می آورند، خاطرنشان کرد: امیدوارم جامعه اسلامی ما همیشه زمینه رشد بانوان را فراهم کنند و نیازهای دختران جوان کشور را مدیران و مسئولان فراهم کنند و با یک تساهل و تسامح در خصوص بانوان اقدام کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان تولد حقوق بشر زنان شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا

اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همزمان با نهم اردیبهشت روز شورا ، با شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ پیش از حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در گلستان شهدا با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.

در این آئین اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان یاد و خاطره شهیدان را با تقدیم گل بر مزار پاک آنها گرامی داشتند.

به گزارش ایمنا در گلزار شهدای شهر اصفهان حدود هشت هزار شهید گلگون کفن آرمیده‌اند.

کد خبر 748595

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم