Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی، با بیان اینکه مأموریت مصوب نیروی انتظامی حفظ و ارتقای امنیت جامعه و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: تلاش نیروی انتظامی، ارتقای شاخص‌های ۲۲ گانه پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار«ایوب سلیمانی» در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان مأموریت مصوب نیروی انتظامی را حفظ وحدت و ارتقاء نظم و امنیت جامعه و پاسداری از ارزش های انقلاب دانست وگفت: در اصل اساسی ترین و به نوعی ابتدایی ترین نیاز مردم و نیز حراست از آرمان ها و ایمان آحاد جامعه به شمار می آید که این افتخار بزرگی است که در همه دوران ها دارای اهمیت می باشد و همچنین در صدر مسئولیت هایی است که فرد و یا سازمانی مفتخر به انجام آن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، با بیان اینکه هر عملی که کمک کند تا بشر در مسیر حرکت به سیر الی الله و عمل ممدوح و درست حرکت کند، واجب و مستحب و هر عملی که انسان را از این مسیر منحرف کند به نوعی گناه محسوب شده ، گفت: همه پیامبران آمدند که انسان را در مسیر درست هدایت کنند و هر بشری که عارف به عمل و رسالت خودش باشد قطعا عاقبتش ختم به خیر خواهد شد و هر عملی که به دلیل جهل صورت گیرد، دچار مشکلاتی خواهد شد که جامعه امروزی گرفتار آن است.

 

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قرار است آرامش و امنیت را به جامعه هدیه کند یعنی این اطمینان باید باشد که ما پلیسی داشته باشیم به همه موضوعات اشراف داشته و دارای اقتدار لازم و همراه رأفت باشد و این را پلیس در تراز انقلاب اسلامی می نامند.

 

سلیمانی ضمن بیان اینکه امروز بیش از هر زمان باید نسبت به توطئه‌ها و اقدامات دشمنان هوشیار بود، ابراز کرد: مشخصاً دشمن جرأت رویارویی با ارتش و سپاه ما را ندارد، در نتیجه به امنیت، آرامش، ارزش‌ها و سلامت مردم حمله کرده و از هر ابزاری نیز برای آن استفاده می‌کند.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور ایجاد اختلاف و تنش داخلی در کشور را هدف دشمنان  عنوان و تاکید کرد: امروز دشمنان ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌ها را به مثابه ابزارهای خود به منظور مقابله با انقلاب و ارزش‌های آن به‌کار برده و لذا باید در این راستا هوشیار بود.

 

وی تصریح کرد: پلیس باید قطعا عارف، بصیر و عامل به اقتضائات انقلاب باشد و به عنوان سرباز مجاهد در راه انقلاب اسلامی قدم بردارد و در این مسیر از جان خود خواهد گذشت.

 

سلیمانی افزود: ملت غیور و فهیم ما بر این باور هستند، تنها فردی که می تواند جامعه را از شر دشمنان رهایی بخشیده و از گردنه های سخت عبور دهد شخص مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا است و از سوی دیگر انقلاب را با تمام وجود و ارزش های آن می خواهند.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، شاخص های انقلاب اسلامی را استکبارستیزی ، ستاندن حق مظلوم از ظالم، رسیدگی به فقرا و مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت: گرچه بعضی از مردم گلایه ها و مشکلاتی دارند ولی این را به پای کل نظام نخواهند گذاشت.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن سال 97 را سال براندازی نام نهاده بود اظهارداشت: همه شاهد بودیم با هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری، برکت خون شهدا و مجاهدت های نیروهای مسلح، دشمن هیچ کاری از پیش نتوانست ببرد و سال 97 یکی از امن ترین سال ها در ایران بود.

 

سلیمانی با بیان اینکه دشمن امروز هیچ رخنه ای نمی تواند در حوزه دفاعی و امنیتی ما داشته باشد، خاطر نشان کرد: فرماندهان ارتش آمریکا بارها خواسته اند تا توان نظامی جمهوری اسلامی ایران را محک بزنند که با شکست های مفتضحانه در مقابله حزب الله لبنان و غزه و اخیرا نیز در نابودی پهپاد جاسوسی آنها روبه رو شدیم.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، اضافه کرد: امروز حمله دشمن به هیچ وجه نمی تواند مقابله با نیروهای مسلح ما باشد و تنها به سمت ارزاق عمومی مردم و سلامت و کالاهای اساسی هجمه آورده و به نوعی آن را برای خود ابزار قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن در صدد است تا کشور ما را در موضوعات داخلی و حتی پدیده های هنجارشکنانه که در بسیاری از جوامع  ابزاری برای ضربه به نظام و انقلاب است مورد هجمه قرار دهد که خوشبختانه به هیچ کدام از این اهداف دست پیدا نکرده است.

 

سلیمانی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه قدرت، مشروعیت و محبوبیت سه مؤلفه نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌هایش محسوب می‌شود، تاکید داشت: مردم به صداقت، رأفت، خدمت و اقتدار پلیس ایمان دارند و ما امروز با یک‌پلیس مقبول و محبوب در کشور مواجه هستیم و از سوی دیگر معتقدیم که امروز سرمایه اجتماعی پلیس در حال افزایش است.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، به مسئله امنیت اخلاقی در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: پلیس با هنجارشکنانی که به تازگی با پخش کلیپ‌هایی در فضای مجازی، ارزش‌های جامعه را به سخره گرفته‌اند به شدت برخورد و اجازه بی‌بند و باری و هنجار شکنی را به کسی نمی‌دهد.‌

 

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم ایران به پوشیدگی، حیا و حجاب اعتقاد دارند، گفت: پلیس در انجام مأموریت‌های خود به سراغ هتاکان ارزش‌های اجتماعی رفته و هیچ اغماضی در این خصوص نخواهد داشت و همچنین پلیس در انجام مسئولیت‌های خود در برخورد با هنجارشکنان در ابتدا نصیحت و برخورد فرهنگی کرده و چنانچه بر اقدام خود اصرار داشته باشند به قوه قضائیه معرفی خواهند شد.

 

سلیمانی به وضعیت استان سمنان نیز اشاره کرد و افزود: این استان در ابعاد مختلف امنیت، شاخص‌های مناسبی دارد و این مهم مرهون تلاش و همراهی مردم دیندار و قانون پذیر استان و همت مسئولان پر تلاش و همکاران گرانقدر من در نیروی انتظامی است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه قوه قضائیه نماز جمعه دهه کرامت امام صادق ع آمریکا شهید بهشتی خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۱۴ هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است گفت: بیش از ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس استان منجر به مصالحه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرایم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

وی افزود: با پای کار آمدن سازمان‌های حمایتی، و دخیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی و بهره‌گیری از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی می‌توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورود کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران و مددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تعداد ۱۱ هزار و ۲۸۹ پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

سلمانی با بیان اینکه ۷۸ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است، اضافه کرد: مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه‌اندازی شده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی حل و فصل شود بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری شماره ۰۹۶۵۸۰ ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره‌مند شوند.

کد خبر 751140

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • آمارگیری نیروی کار در استان اردبیل آغاز شد
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز