Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری ظهر یکشنبه در نشست تخصصی هم‌اندیشی نقش رسانه در گام دوم انقلاب و اختتامیه جشنواره قلم انقلابی در محل سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: از بهمن‌ماه سال گذشته که بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری بیان‌شده سازمان تبلیغات اسلامی استان سلسله نشست‌هایی در این زمینه با تشکل‌های مذهبی استان برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رویکرد تبلیغات اسلامی تمام و کمال معطوف به مأموریت‌های گام دوم انقلاب است.

صفی یاری تأکید کرد: در نشست‌های متعدد نسبت به تبیین موضوع به خوبی پرداخته شده و اینکه اقشار مختلف از هر صنفی چه نقشی در تحقق این بیانیه دارند.

وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی تببین شاخصه‌های انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه تاکنون ۷۰ نشست تخصصی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب توسط سازمان برگزار شده است، ابراز کرد: نقش شبکه‌های تبلیغی بازیابی می‌شود.

صفی یاری گفت: عنصر «نقش من» مهم‌ترین موضوع در تبیین گام دوم انقلاب اسلامی است، در این میان هرکس باید طبق بیانیه گام دوم، خود را تطبیق داده و فعالیت کند. کلیدواژه‌های گام دوم تبدیل به برنامه شده و اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های مختلف از ظرفیت رسانه استفاده خواهد شد تا نقش خود را ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: وظیفه سازمان تبیین شاخصه‌های دولت اسلامی است و باید چگونگی دسترسی به دولت اسلامی، شاخصه‌های دولت اسلامی را بررسی و تبیین کنیم.

صفی یاری به بحث تمدن سازی اشاره کرد و گفت: دامنه بحث بسیار وسیع و گسترده است و باید جلسات زیادی برای این مهم برگزار شود و غایت انقلاب اسلامی کاملاً مستند و مشخص است و باید به دهه ۴۰ و ۳۰ پل بزنیم تا جوانان به خوبی درک کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه باید محور خودآگاهی اسلام به نسل جدید به خوبی بیان شده و آن را تبیین کنیم، گفت: انقلاب اسلامی باید نظام اسلامی داشته باشد.

صفی یاری با بیان اینکه گام دوم انقلاب با تکیه بر نسل امروز پیش خواهد رفت، افزود: اگر نسل امروز به تحلیل درست از گام اول نرسد در ادامه مسیر با مشکل مواجه خواهیم شد از این رو باید نسل ادامه دهنده را به تحلیل درستی از انقلاب اسلامی برسانیم.

وی افزود: بیانیه گام دوم را با کمک نسل سوم و چهارم اجرایی کنیم و نسل جدید را به یک تحلیل درست از انقلاب اسلامی برسانیم چرا که تحلیل درست انقلاب موجب می‌شود که دشمن نتواند تحلیل‌های غلط را به جوانان القا کند.

بزرگترین دستاورد انقلاب صیانت از اصالت شعارها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی صیانت از آرمان‌ها و حفظ ارزش‌ها و صیانت از اصالت شعارها بوده است، گفت: در چهل سال گذشته کشور پیشرفت‌های بسیاری داشته است.

صفی یاری با اشاره به اینکه ما از چالش سیم‌خاردار به فناوری موشکی رسیده‌ایم، تصریح کرد: ازنظر علم و فناوری به درجه‌ای رسیده‌ایم که موجب حیرت شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: اگر تحلیل درستی از گام اول انقلاب نداشته باشیم در استمرار حرکت که گام دوم انقلاب است، با مشکل مواجه می شویم.

پیوست اجتماعی در نگاه سازمان تبلیغات اسلامی تقویت شده است

صفی یاری بابیان اینکه طی چهار دهه گذشته سازمان تبلیغات اسلامی برکات خوبی داشته است، افزود: این سازمان در بحث تبیین گام دوم انقلاب با جدیت وارد کار می‌شود و مأموریت مهم سازمان این است که جامعه هدف را به سمت تمدن سازی ببرد.

وی با تاکید بر لزوم جریان سازی رسانه ای در استان زنجان، افزود: متأسفانه این مهم تاکنون در استان محقق نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: رویکرد مردم محور در سازمان جدی‌تر می‌شود و مردم‌سالاری فرهنگی در قامت فرهنگ دینی و سازمانی و جامعه انقلابی تقویت می‌شود.

وی ادامه داد: مقاوم‌سازی اجتماعی به جد توسط سازمان دنبال می‌شود و مبلغین در کمپ‌ها حضور دارند و به خانواده‌ها مشاوره‌های دینی ارائه می‌شود.

کد خبر 4654056

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل