Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهرداربابل، بیست میلیارد ریال اعتبار برای  ادامه اجرای  هدایت و دفع  آبهای سطحی  شهربابل.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، سید مجتبی حکیم شهردار بابل با بیان این مطلب گفت: ادامه طرح جامع ساماندهی و‌ هدایت آبهای سطحی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 اجرای عملیات هدایت آبهای سطحی از اسفند سال گذشته شروع شده و در برخی از نقاط نیز به پایان رسیده است ولی همچنان در برخی نقاط در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از انجام این عملیات جلوگیری از آبگرفتگی معابر  سطح شهر و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی است.

عملیات آبهای سطحی با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال و به طول 3000 هزار متر مربع در بلوار حائری، بلوار شهید بهشتی، پل پیش ، بسیج 9 و 11 و سید جلال در طرح وبرنامه شهرداری بابل قراردارد.

  در نقاط بسیج 9و پل پیش، سید جلال‌، پیمانکار  در حال انجام پروژه می باشد و سپس  فازهای بعدی آغاز  میشود.

انتظار میرود با انجام این اقدامات بتوانیم در زمان بارندگی از آبگرفتگی معابر نقاط  فوق جلوگیری  شود

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیست میلیارد ریال اعتبار برای ادامه اجرای هدایت و دفع آبهای سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد

معاون سازمان راهداری از خرابی سنگین ۲۰درصد راههای آسفالت کشور خبر داد و گفت: برای روکش آسفالت این راهها ۲۰۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است. - اخبار اقتصادی -

رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با یادآوری اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها به‌عنوان اولویت سازمان راهداری در دستور کار قرار دارد اظهار کرد:‌ بر این اساس 470 نقطه در اولویت اول و 300 نقطه دیگر در اولویت دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه برای رفع این نقاط حادثه‌خیز 7 تا 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: از منابع داخلی سازمان راهداری 2 تا 3 هزار میلیارد تومان برای  رفع این نقاط اختصاص می‌یابد، از محل مولدسازی نیز استانداری‌ها قرار است دو هزار میلیارد تومان اعتبار را تأمین کنند.

اکبری ادامه داد: بین 3 تا 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع این نقاط کم داریم که وزیر راه و شهرسازی به‌دنبال تأمین آن از منابع دیگر است.

معاون راهداری سازمان راه‌سازی و حمل‌ونقل جاده‌ای با یادآوری اینکه "200 هزار کیلومتر راه آسفالته در کشور داریم."، گفت: 20 درصد از این راهها خرابی سنگین دارند و 20 درصد دیگر خرابی متوسط.

وی با ابراز اینکه روکش آسفالت 20 درصد خرابی سنگین در اولویت اول و خرابی متوسط در اولویت دوم است گفت: برای این کار 200 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»