Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@22:55:28 GMT

گوگل‌کروم ۵میلیارد بار دانلود شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۴۲۳۱

گوگل‌کروم ۵میلیارد بار دانلود شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، گوگل کروم که یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرد ترین مرورگرهای اینترنتی در جهان به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر توانسته با ارائه نسخه موبایلی خود نیز خود را به خوبی در دل کاربران گوشی‌های هوشمند جا کرده و با جلب نظر و توجه آنها، گوی رقابت را از سایر رقبای اندرویدی خود برباید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و گزارش‌های منتشر شده در اندروید پلیس نشان می‌دهد که نسخه اندرویدی این مرورگر محبوب توانسته به مرز ۵ میلیارد دانلود و نصب برسد که بدین ترتیب رکورد بیشترین تعداد دفعات نصب نرم‌افزار و اپلیکیشن را در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور شکسته و به خود اختصاص داده است.

برخی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که نسخه اندرویدی اپلیکیشن مرورگر محبوب گوگل کروم به این دلیل با افزایش ناگهانی و بی سابقه تعداد نصب و دانلود مواجه شده است که در بروز رسانی‌های اخیر قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به آن اضافه شده بود.

از مهم‌ترین و برجسته‌ترین قابلیت‌های جدید نسخه اندرویدی اپلیکیشن گوگل کروم می‌توان به افزوده شدن ویژگی‌های حالت تاریک dark mode و ابزار ساخت تصادفی رمز عبور password generator اشاره کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوگل کروم اندروید اپلیکیشن پلی استور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، کمتر بازیکنانی بوده‌اند که سابقه سه دوره مختلف حضور در پرسپولیس را داشته باشند، اما سروش رفیعی به دلیل آمادگی فنی و محبوبیت بالا توانست بعد از دو بار جدایی باز هم هفت پرسپولیس را بپوشد.

سروش رفیعی که حالا در ۳۴ سالگی در تیم اوسمار وضعیت خوبی دارد و به عنوان مهره ثابت بازی می‌کند، در هفته بیست و پنجم مقابل سپاهان وارد باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس شد.

باشگاه پرسپولیس با انتشار یک طرح گرافیکی در این خصوص نوشت: "شماره هفت پرسپولیس دیروز صدویکمین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام داد."

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید