Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان بارش باران در سه ماه نخست امسال ۱۳۰.۳ میلیمتر بوده در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲۵۸.۳ میلیمتر بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بارندگی در سال زارعی این شهرستان ۲۹۴.۱ می باشد، ادامه داد: این رقم در سال گذشته ۳۸۶.۴ بوده و نرمال آن در دراز مدت ۲۷۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ خواهد بود.

وی با اشاره به دمای هوای ماکو در شروع فصل تابستان گفت: از روز جمعه /۷ تیر ماه / با ورود امواج ناپایدار و ضعیف بارشی به آذربایجان غربی دمای هوا در این شهرستان کاهش یافته و فعالیت این امواج برای ۲ روز آینده در این شهرستان به صورت جوی آرام همراه با افزایش ابر در بعدازظهرها و احتمال رگبارهای پراکنده در برخی از نقاط مستعد و به صورت وزش باد به نسبت شدید همراه با گرد و غبار خواهد بود.

وی ادامه داد: دمای هوا ماکو در صبح امروز / شنبه ۹ تیر / ۱۸.۲ درجه سانتیگراد بوده است.

شهرستان ماکو در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.

۷۱۳۲/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی آذربایجان غربی ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.
این کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴. ۷ میلی‌متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.
آهنگرزاده افزود: از ابتدای امروز نیز رگبار باران شهرهای نیشابور، کاشمر، تربت جام، فریمان، بردسکن و تایباد را دربرگرفته که در برخی نقاط رعد و برق نیز رخ داده و بیشترین میزان بارش مربوط به کاشمر با پنج میلی‌متر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • بارش بی‌سابقه باران در تفت / جاری شدن سیل در رودخانه‌ها+فیلم