Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@01:33:58 GMT

اسکوچیچ در آستانه پیوستن به نفت آبادان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۴۶۹۰

اسکوچیچ در آستانه پیوستن به نفت آبادان قرار گرفت

به گزارش وانانیوز، 

 پس از اینکه پیشنهاد تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به علی دایی رسانه‌ای شد و این سرمربی دست رد به سینه آبادانی‌ها زد، از بین تمام گزینه‌هایی که نامشان به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت آبادان دیده می‌شد، تنها یک نفر باقی مانده و آن هم گزینه خارجی، چون دراگان اسکوچیچ است.

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان شخصا با دراگان اسکوچیچ در ارتباط هستند و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده  وی به زودی به عنوان سرمربی برزیلی‌های ایران معرفی خواهد شود و قرارداد خود را با این تیم نهایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که هیئت مدیره این باشگاه پرهوادار به سرمربیان خارجی اعتقاد خاصی دارد و بر این موضوع اهتمام می ورزند، اسکوچیچ نسبت به سایر گزینه های داخلی خارجی شانس بالایی برای حضور روی نیمکت برزیلی ها داشت.

بنابر اطلاع رسانی مسئولان این باشگاه، سرمربی جدید تیم صنعت نفت که احتمالا دراگان اسکوچیچ است، طی ۲ یا سه روز آینده به طور رسمی معارفه خواهد شد.

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین

به گزارش "ورزش سه"، به جرئت می‌توان گفت ویتال هاینن یکی از جنجالی‌ترین مربیان دنیای والیبال محسوب می‌شود. جوش و خروش او در کنار زمین یکی از ویژگی‌های خاص این سرمربی بلژیکی محسوب می‌شود که البته باید به دانش فنی بالای او نیز اعتراف کرد.

هاینن همواره یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب آمده، اما هیچگاه حضور او در تیم ملی نهایی نشد. او حتی اخیراً یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران نیز به شمار می‌آمد اما نهایتاً به دلایل نامعلوم حضورش در تیم ملی منتفی شد.

حالا از تصمیم جدید و غیرمنتظره ویتال هاینن رونمایی شده است. او بعد از استعفا از هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان و یک باشگاه در ترکیه حالا رسماً هدایت تیم ملی والیبال چین را بر عهده گرفته تا چالش جدید خود را به شکل غیر منتظره‌ای آغاز کند.

والیبال چین در سال‌های اخیر دچار پسرفت زیادی شده و از بین قدرت‌های آسیا فاصله گرفته است. حالا باید دید آیا آنها می‌توانند با سرمربی بزرگی مثل هاینن دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران