Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@16:48:36 GMT

رضا رشیدپور دوباره «حالا خورشید» را اجرا می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۴۷۳۲

رضا رشیدپور دوباره «حالا خورشید» را اجرا می‌کند

«حالا خورشید» بعد از غیبت چند ماهه و حرف و حدیث‌های بسیار اواسط تابستان به آنتن برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، سال گذشته بود که بیست و دوم اسفندماه آخرین قسمت «حالا خورشید» روی آنتن رفت و عوامل اعلام کردند که تابستان دوباره با سری جدید برمی‌گردند. اما حرف و حدیث‌های حذف رشیدپور از تلویزیون و خبری از کارگردانی او در فیلم سینمایی «در رادار بمانید» یک فضای جدیدی از حاشیه‌ها را کلید زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا رشیدپور هم از تلویزیون حذف شده و یا «حالا خورشید» دیگر رنگِ آنتن را نخواهد دید.

در روزهای غیبت «حالا خورشید»،‌ «سلام صبح بخیر» روی آنتن رفت و قرار است این برنامه با «سلام عصر بخیر» در کنار «حالا خورشید» روی آنتن باشند. به عبارت بهتر از اواسط تابستان که برنامه رضا رشیدپور دوباره به آنتن برمی‌گردد همچون گذشته صبح‌ها روی آنتن خواهند بود و برنامه «سلام صبح بخیر» با نام جدید «سلام عصر بخیر» عصرها روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: رضا رشیدپور فیلم سینمایی می‌سازد

صفحه برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» هم از پیش‌تولید فصل جدید این برنامه تلویزیونی خبر داده و قرار است این برنامه در فصل جدید با تجربه ساختاری متفاوت و افزودن شماری از روزنامه‌نگاران و کارشناسان رسانه به گروه خود، رضایت مخاطبانش را جلب کند. پیش از این، «حالا خورشید» با زمینه اجتماعی و فضایی فعال، با نشاط و جذاب از شنبه تا پنج‌شنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شد. برنامه‌ای که شامل بخش‌های مختلفی همچون بررسی روزنامه‌های روز کشور، گفتگو با مهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد و... است.

البته در فضای مجازی عنوان جدیدی برای این برنامه آورده‌اند که «مجله بامدادی» نام جدید برنامه رضا رشیدپور است اما بنابر پیگیری‌هایی که انجام شد این برنامه با همان نام «حالا خورشید» بعد از پیش تولید و طراحی ساختاری، عوامل کار در تلاشند حدوداً یک ماه و نیم دیگر به آنتن برگردند.

گفتنی است، برخی اعتقاد دارند یکی از دلایل عدم پخش و یا تعطیلی چند ماهه برنامه «حالا خورشید» مسئله بیماری رشیدپور بوده و همچنین مسائل مالی هم موجب این امر شده است اما عوامل برنامه اعلام کردند بعد از چند وقتی برنامه پرفشار روتین نیازمند یک تعطیلی چند ماهه و بازگشت با ساختار و تحقیق و پژوهش جدید بوده‌اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال برنامه حالا خورشید تلویزیون رسانه ملی رضا رشیدپور شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کلام‌الله صفری در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»