Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی در گفتگو با «اتاق نیوز»  در خصوص اتاق بازرگانی این دوره و آنچه به عنوان اولویت باید لحاظ شود گفت: با توجه به شرایطی که اکنون بر کشور حاکم است و تحریم ها وظیفه اتاق به مراتب سنگین‌تر است و باید در جهت همکاری بیشتر با دولت و رفع موانع و مشکلات بر سر راه تجار و بازرگانان و تولید کنندگان اهتمام ورزد که این امر به تعامل سازنده اتاق و دولت بستگی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه یادآور شد: رسالت اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی، کاملا مشخص است و خلاصه می شود در رفع مشکلات تجار، تولید و رسیدگی به بخشنامه های متعددی که دائما از سوی دولت صادر می شود و اغلب هم غیر کارشناسی هستند، اتاق باید در این زمینه اتاق فکری تدارک ببیند تا با تصویب این بخش نامه ها بیش از این بخش خصوصی کشور دستش زیر سنگ نماند و تمام این موارد در حیطه وظایف اتاق بازرگانی قرار دارد .

وی در خصوص اعضای هیات رئیسه اتاق یادآور شد: اعضای این هیات همگی از افراد با سابقه هستند و تصور میکنم هیات کنونی هیاتی کاری و خوبی است و حضور افراد جدید و اضافه شدن این افراد به جمع اعضا، امری کارشناسی شده بوده و بحث های زیادی پیرامون این تصمیم انجام گرفت و بر این باورم که هیات رئیسه جدید کارایی داشت و می تواند موفق باشد چون ساختار آن کارا است .

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: پارلمان بخش خصوصی اتاق بازرگانی عضو هيأت نمايندگان اتاق ايران فریدون همتی بخش خصوصی تصویب نامه های دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • ۳ درخواست عجیب روسیه از ایران
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا