Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای سر و سامان دادن به وضعیت لیگ برتر مصمم هستند.

طرفداری- زمان قرعه کشی لیگ برتر نوزدهم به دلیل آماده نبودن امکانات سخت افزاری ورزشگاه ها تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، طبق برنامه از پیش تعیین شده سازمان لیگ، قرار بود قرعه کشی لیگ برتر نوزدهم روز ۱۰ تیرماه برگزار شود و تیم ها حریفان خود را یک ماه زودتر از شروع مسابقات بشناسند اما به دلیل اینکه هنوز سه شرط درخواستی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از استان ها،  هیات های فوتبال و باشگاه های لیگ برتری محقق نشده، قرعه کشی لیگ برتر به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته مسابقات هر ساله یک ماه زودتر از آغاز لیگ برتر قرعه کشی مسابقات را انجام می داد که به دلیل فراهم نبودن شرایط این قرعه کشی ۱۰ تیرماه برگزار نمی شود.

پیش از این مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه های جداگانه خواستار ایجاد شرایط زیر برای آغاز مسابقات لیگ برتر شده بودند:

۱- راه اندازی و استقرار سیستم بلیت الکترونیک به همراه نصب گیت های ورودی و شماره دار شدن صندلی‌ها

۲- تجهیز ورزشگاه به سیستم اتاق کنترل و دوربین‌های مدار بسته از مبادی ورودی تا سکوها

۳- جدا سازی و تفکیک فضاهای بیرونی تا سکوها و مسیرهای تردد تماشاگران میهمان، میزبان و عوامل اجرایی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس