Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، با تشکیل «سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی» نیرو جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، طی فراخوان «تشکیل سامانه اطلاعاتی فارغ‌ التحصیلان دانشگاهی» اعلام کرد، قصد دارد به‌ منظور تأمین بخشی از نیازمندی‌های آینده شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت، مستقر دراستان تهران، از میان نیروی انسانی متخصص و شایسته، با ایجاد بانک اطلاعاتی فارغ‌ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فرایند جذب را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  لذا لازم است، کلیه دانش‌آموختگان واجد شرایط و علاقه‌مند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی، اختصاصی و رشته گرایش‌های تحصیلی مورد نیاز، به پایگاه اینترنتی jad.mop.ir مراجعه و در صورت تمایل از ۱۰ تیرماه 98 تا ۱۰ شهریورماه 98 نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در «سامانه اطلاعاتی فارغ‌ التحصیلان دانشگاهی» اقدام کنند.   گفتنی است، اسامی داوطلبان واجد شرایط اولیه پس از درج اطلاعات درخواستی، در صورت تکمیل اطلاعات و مدارک مورد نیاز، در بانک اطلاعاتی متقاضیان ثبت می‌شود.   شایان ذکر است، تأمین نیاز‌های نیروی انسانی به صورت غیردائم برای سمت - وظایف خاص تخصصی در ستاد، فرآیند عملیات یا طرح‌های توسعه‌ای در استان تهران از میان داوطلبان موجود در بانک اطلاعاتی مذکور و از طریق انجام مصاحبه‌های فنی - تخصصی و ارزیابی سلامت روان‌شناختی براساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی دیگر مراحل و تشریفات به‌کارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو ۱۰۰  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است