Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:45:40 GMT

25 آتش نشانی در کردستان جذب می شوند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۵۴۹۲

25 آتش نشانی در کردستان جذب می شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، جمشید اسدی اظهار داشت: این آزمون بر اساس مجوز سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در چهار رشته شغلی آتش نشان، راننده وسایط نقلیه سنگین، کاردان آتش نشان و کارشناس آتش نشان در مرداد ماه توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور شهری اضافه کرد: طی استعلام بعمل آمده از شهرداری‌های استان از ۳۰ شهرداری استان، ۱۱ شهرداری نیازمندی خود را به جذب نیرو در این حوزه اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس سهمیه استخدامی مذکور در بین شهرداری‌های تابعه استان به صورت ۲ نفر کارشناس آتش نشان (شهرداری‌های بانه و دهگلان هر کدام یک نفر)، سه نفر کاردان آتش نشان (شهرداری بانه ۲ نفر، شهرداری دهگلان یک نفر)، ۱۳ نفر آتش نشان (شهرداری بانه پنج نفر، شهرداری‌های قروه و کامیاران هر کدام ۲ نفر و شهرداری‌های دهگلان، بوئین سفلی، توپ آغاج و حسین آباد هرکدام یک نفر) و هفت نفر راننده وسایط نقلیه سنگین (شهرداری بانه ۲ نفر و شهرداری‌های بابارشانی، اورامان تخت، صاحب، حسین آباد و دزج هر کدام یک نفر) توزیع شده است.

اسدی اظهار داشت: زمان ثبت نام از تاریخ ۱۰ تیر تا ۱۹ تیر امسال‬ در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کارت شرکت در آزمون در تاریخ ۱۴ مرداد بر روی این سایت قرار خواهد گرفت یادآور شد: زمان آزمون روز جمعه ۱۸ مرداد ماه تعیین شده است و آزمون به صورت ۲ مرحله‌ای برگزار می‌شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان افزود: پس از اعلام نتایج آزمون علمی (به صورت سه برابر ظرفیت)، آزمون عملی در مهلت زمان مقتضی از افراد دارای حد نصاب نمره علمی بعمل خواهدآمد.

وی اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.hrtc.ir نسبت به دانلود دفترچه راهنمای آزمون و اطلاع از سایر شرایط آزمون اقدام کنند.

۶۱۰۸ / ‏‬ ۳۰۳۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج دهگلان شهرداری بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه