Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه با انتشار چند مطلب در حساب کاربری خود در توئیتر جزئیات دیدارهای دو جانبه‌اش با همتایان وی در حاشیه اجلاس سران جی -۲۰ در شهری اوزاکای ژاپن را شرح داد.

رئیس‌جمهور ترکیه در این خصوص نوشت: اجلاس سران جی -۲۰ برای کشورمان ثمربخش بود. میزبانی موفقیت‌آمیز ژاپن از اجلاس سران جی -۲۰ را به آبه شینزو نخست‌وزیر این کشور تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیدار خود با دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا نیز نوشت: با ترامپ دیدار دوجانبه بسیار ثمربخشی انجام دادم و بر اهمیت همکاری راهبردی دو کشور تاکید کردیم. معتقد هستم که این دیدار باعث گسترش بیشتر روابط سیاسی، نظامی و تجاری میان ترکیه و آمریکا خواهد شد.

اردوغان درباره دیدار خود با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه نیز اظهار داشت: در خصوص ادامه تلاش برای به حداکثر رساندن روابط فیمابین ترکیه و روسیه که در حال گسترش است، به موافقت رسیدیم.

او در مطلب دیگری نیز اضافه کرد: با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه بسیاری از مسائل مربوط به روابط میان آنکارا و پاریس را مورد بررسی قرار داده و بر عزم خود برای حل مسائل مشترک و گسترش روابط دوجانبه تاکید کردیم.

اردوغان پیرامون دیدار خود با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نوشت: با مرکل در مورد چگونگی ارتقای سطح روابط ترکیه و آلمان بحث و تبادل نظر کردیم.

وی درباره دیدار دوجانبه خود با ترزا می نخست‌وزیر مستعفی انگلستان اضافه کرد: علاوه بر روابط تجاری و سیاسی، موضوعات منطقه‌ای و جهانی به ویژه مسئله مدیترانه شرقی را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد

رئیس‌جمهور ترکیه گفت: ترکیه از اینکه جنبش حماس توافق آتش‌بس را پذیرفته رضایت دارد و از رژیم صهیونیستی نیز انتظار دارد که این توافق را بپذیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رجب طیب اردوغان امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: ما از پذیرش توافق آتش‌بس توسط حماس خشنود هستیم، اسرائیل نیز باید گام مشابهی را بردارد.

جنبش حماس در بیانیه‌ای از موافقت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش بس در غزه خبر داده است.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرده است: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز دوشنبه در تماس تلفنی با شیخ محمد عبدالرحمان نخست وزیر قطر و عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرد.

کد خبر 751246

دیگر خبرها

  • اقدام ترکیه در تعلیق روابط تجاری با رژیم صهیونیستی بر دیگر کشورهای اسلامی تاثیرگذار است؟
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • دیدار «شی» با میراث‌دار «دوگل»