Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید استاندارد استان قم که در سالن همایش اداره کل استاندارد قم برگزار شد، بر اهمیت رعایت استاندارد تأکید کرد، افزود: در زمینه مفهوم استاندارد با قبض و بسط مواجه بوده‌ایم.

وی با اشاره به نعمت سلامتی و امنیت در آموزه‌های دینی، افزود: استاندارد از ایمنی آغاز شده و به سلامت متصل می‌شود و از کمیت آغاز شده و به کیفیت تسری می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با اشاره به توجه استاندارد به کیفیت کالا و خدمات افزود: ارزیابی‌های استاندارد علاوه بر کیفیت خدمات، شامل کیفیت کالا نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت‌ها امروزه به اعتبار رعایت استانداردها در سطح جهانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، افزود: دولت‌ها هر چه بیشتر استانداردها را رعایت کنند در سطح جهانی مقبولیت بیشتری می‌یابند.

سرمست در ادامه بیان کرد: گردشگری حلال یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زمینه استاندارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندارد به یک سازمان فعال و کنشگر تبدیل شود

وی با بیان اینکه سهم اداره استاندارد در عملکرد مدیریت کلی استان مغفول و ناشناخته است، افزود: لازم است که سازمان استاندارد به یک سازمان فعال و کنشگر تبدیل شود.

استاندار قم با اشاره به نقش مؤثر استاندارد در استان قم، افزود: استاندارد می‌تواند در زمینه محصول، کالا و خدمات اطلاعات ارزشمندی را به سایر سازمان‌ها بدهند و تأثیر مثبتی در بهبود فرایند تصمیم گیری داشته باشد.

وی بیان کرد: لازم است اداره کل استاندارد قم برنامه تفصیلی برای دوره جدید مدیریتش به استانداری ارائه دهد.

سرمست با بیان اینکه در انتخاب مدیرکل استاندارد قم هیچ‌گونه اعمال سلیقه سیاسی وجود نداشته است، افزود: در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی شاخص‌های مهمی از جمله تخصص، تجربه کاری و شناخت کافی به مسائل صنعت و تولید را در سطح استان قم مورد توجه قرار دادیم.

در این مراسم از تلاش‌های منصور فرزانه مدیرکل سابق استاندارد قم تقدیر و مجید آوری فرد به‌عنوان مدیرکل جدید اداره کل استاندارد استان قم معرفی شد.

کد خبر 4654305

منبع: مهر

کلیدواژه: قم بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.

سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلوهای استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.

سید احمدی افزود: ۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

وی اظهار کرد: در صورت نرسیدن توافق بر اساس نرخ سازمان نظام مهندسی کشاورزی بین گندمکاران و صاحبان کمباین انجام شود

کد خبر 6091910

دیگر خبرها

  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود