Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا امیری یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیراز ضمن انتقاد از عدم حضور برخی اعضای این ستاد در جلسات، افزود: در امور جوانان برنامه‌های بسیاری درنظر گرفته شده که به هیچ عنوان زمان فرصت سوزی در انجام آنها وجود ندارد.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیراز با بیان اینکه در بحث امور جوانان نیاز به طرح و برنامه‌های قابل اجرا از سوی دستگاه‌های متولی است و فرصتی برای نظریه پردازی در سطح کلان یا آزمون و خطا وجود ندارد، گفت: حل مسائل و مشکلات جوانان دغدغه اصلی دولت است و اعتقاد داریم شکوفایی استعدادها و استفاده بهینه از توانایی‌های جوانان باید در اولویت امور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری در ادامه سخنان خود با اشاره به توانمندی افراد دارای معلولیت، خصوصاً جوانان معلول در حوزه‌های مختلف و کسب موفقیت‌های متعدد، تصریح کرد: انتظار داریم امکانات ویژه ای از سوی بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان در جهت ارتقای وضع موجود این قشر محیا شود.

وی فعالیت سیاسی در مراکز فرهنگی را آفت بزرگی دانست و افزود: رویکرد هر برنامه‌ای بایستی با هدف ارائه خدمت باشد و در هیچ شرایطی نباید جوانان را در قالب برگزاری برنامه‌های آموزشی، تفریحی و فرهنگی وارد جریانات سیاسی کرد زیرا در این صورت جوان از آن مراکز فاصله می‌گیرد.

غنی سازی اوقات فراغت جوانان، بستر شکوفایی جامعه را فراهم می‌کند

فرماندار شیراز، با بیان اهمیت ستاد ساماندهی امور جوانان در اهداف دیده شده در غنی سازی اوقات فراغت این قشر، گفت: هدف از برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان ایجاد تعامل بین همه دستگاه‌ها و ارگان‌های عضو این ستاد در مسائل مربوط به امور جوانان است.

وی ایام تابستان و کلاس‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت را بهترین فرصت برای آموزش جوانان در حوزه‌های مهارتی، فرهنگی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: غنی سازی اوقات فراغت بستر شکوفایی جامعه را فراهم می‌کند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار شیراز ضمن تقدیر از اجرای مناسبتی برخی مراسم ویژه جوانان، خواستار استمرار چنین برنامه‌هایی شد و افزود: از ۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده، بخشی از آن در اختیار آموزش و پرورش و مابقی مربوط به ورزش و جوانان است که انتظار می‌رود با توجه به اختیارات این دستگاه‌ها سهم بیشتری برای اوقات فراغت جوانان تخصیص داده شود.

۹۸۷۳ / ۲۰۲۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقات فراغت فرمانداری جوانان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 6087048

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا هشتم اردیبهشت در شیراز
  • اوقات شرعی فردا، هفتم اردیبهشت در شیراز
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه