Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@21:25:15 GMT

حامی مالی شاهین بوشهر در انتظار مصوبه هیئت مدیره

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۶۳۵۰

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ، در پی انتشار اخباری در خصوص توافق با اسپانسر خداکرم ایزدپناه اظهار داشت : هیچگونه توافق نهایی با اسپانسر انجام نشده و در واقع هر گونه توافق نهایی با نظر و تصویب نهایی اعضای هیات مدیره باشگاه انجام خواهد شد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود : آقای مسیگر سرپرست باشگاه با هماهنگی با شهردار و یکی از اعضای  هیات مدیره که عضو کمیته اقتصادی هیات مدیره می باشند با چند اسپانسر در حال مذاکره هستند اما توافق نهایی فقط و فقط با تصویب هیات مدیره انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان داشت : مراحل کار اداری و قانونی جذب اسپانسر باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود و قطعا با مطالعه و نظر کارشناسان و اعضای هیات مدیره این کار محقق خواهد شد و به محض نهایی شدن موضوع از طریق منابع رسمی اطلاع رسانی باشگاه و از طریق روابط عمومی این باشگاه منتشر خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی خطیر دیروز از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست این باشگاه موقتا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

با این حال احمد شهریاری مدیرعامل پیشین تیم صبا باتری و عضو اسبق هیئت مدیره استقلال که در حال حاضر نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه محسوب می‌شود، شانس اول مدیرعاملی آبی‌ها خواهد بود، مگر آنکه خود بخواهد به عنوان رئیس هیئت مدیره در این باشگاه به کار خود ادامه بدهد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت هیات مدیره و مالکان جدیدباشگاه استقلال چه تصمیم در این خصوص خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229255 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • فصل جدید آبی