Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@04:04:13 GMT

تهدید نتانیاهو برای حمله به غزه

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۶۵۲۶

تهدید نتانیاهو برای حمله به غزه

نتانیاهو با بیان اینکه ازنقد مخالفان دولت خود در نحوه رفتار با غزه تعجب نمی‌کند، افزود: کسانی که از ما می‌خواهند عملیات نظامی علیه غزه انجام دهیم نخستین افرادی هستند که در صورت انجام این عملیات، از ما انتقاد خواهند کرد.

وی گفت: ما مشکلات ساکنان شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه را درک می‌کنیم. از این جهت است که هفته گذشته مجازات‌های سختی علیه حماس در غزه تحمیل کردیم که مهمترین آن توقف انتقال سوخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت لزوم این مجازات‌ها را بر حماس بیشتر و عرصه را بر آن‌ها تنگ‌تر خواهیم کرد.

نتانیاهو درباره کنفرانس بحرین که در ۲۴ و ۲۵ ژوئن (۴ و ۵ تیر) در منامه برگزار شد هم گفت: وزیر خارجه بحرین پس از نشست منامه به من گفته که اسرائیل بخشی از خاورمیانه بوده و ملت یهود بخشی از این منطقه هستند.

نخست وزیررژیم صهیونیستی در حالی تهدید کرده که به غزه حمله می‌کند که ساکنان این باریکه بیش از ۱۲ سال است که در محاصره به سر می‌برند.

محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی بر نوار غزه تأثیرات منفی بسیاری بر وضعیت زندگی نزدیک به دو میلیون فلسطینی ساکن این منطقه از جمله یک میلیون و ۳۰۰ هزار آواره گذاشته است.

این محاصره تقریباً سبب بسته شدن تمامی گلوگاه‌های نوار غزه شده و شرایط بسیار دشواری را برای مردم این منطقه رقم زده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو غزه رژیم صهیونیستی حمله به غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!


به گزارش تابناک به نقل از شبکه «العربیه»، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: (به موقع) به غزه حمله نکردیم و با هفتم اکتبر مواجه شدیم... سریع حمله نکردیم و با حمله دقیق روبه رو شدیم... نتانیاهو همین الان به رفح برو!

در همین ارتباط نتانیاهو گفت که این رژیم نمی‌تواند خواسته‌های حماس را برای پایان دادن به جنگ بپذیرد، نیروها را از غزه خارج کند و به دنبال آن، این جنبش قدرت را در دست بگیرد.

وی همچنین با تکرار اهداف متوهمانه از جنایات در نوار غزه، ادامه داد: اسرائیل شرایطی را نمی‌پذیرد که تسلیم شود و تا زمان دستیابی به اهداف به جنگ خود ادامه خواهد داد.

این اظهارات درحالی بیان شده است که مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه در پایتخت مصر ادامه دارد و شبکه اخباریه قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه در هیات امنیتی مصر که میانجیگری در روند مذاکرات رژیم صهیونیستی و حماس را بر عهده دارد، افزود دو طرف درباره بسیاری از مسائل مورد اختلاف به اجماع رسیده‌اند.

دیگر خبرها

  • آرایش جنگی تانک‌های اسرائیل در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم