Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که آثار و برکات سیل اخیر قابل مقایسه با چهره کریه آن نیست، گفت: آثار باقیمانده از سیل در استان خوزستان همچنان مشاهده می‌شود. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در نشست بررسی راهکارها و هم‌افزایی رفع محرومیت مناطق حاشیه اهواز، اظهار داشت: با توجه به سیاست رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، نکته حائز اهمیت توجه به قشر غیربرخوردار و برنامه‌ریزی در جهت کاهش فاصله‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باید به سمت و سوی حرکت کنیم که در ایران اسلامی به ویژه استان خوزستان شاهد رنج و آلام مردم نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که آثار و برکات سیل اخیر قابل مقایسه با چهره کریه آن نیست، ادامه داد: آثار باقیمانده از سیل در استان خوزستان همچنان مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، گفت: هدف از برگزاری این جلسه علاوه بر توجه خاص به سیل‌زدگان، بنا شد  به عنوان پایلوت قسمتی از حواشی اهواز مورد توجه ویژه قرار گیرد و تمام امکانات را به این مناطق هدایت کرد تا محرومیت استان به ویژه حواشی اهواز برطرف شود.

امام جمعه اهواز: الان وقت رسیدگی به سیل‌زدگان خوزستان است‌ نه فردا / اقدامات جهادی ‌مسئولان سریعا اتفاق بیفتد‌اهواز|حضور امام جمعه اهواز در جمع سیل‌زدگان روستای "سید نبی" به روایت تصویرامام جمعه اهواز: جبران خسارت و توجه به سیل‌زدگان را در دستور کار خود قرار داده‌ام‌

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به مناطق محروم اهواز از عین دو تا ملاشیه، افزود: بنا است که تمام امکانات به این مناطق هدایت شوند یعنی اگر بنا است که آسفالتی انجام شود در این مناطق صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: آمایش و تحلیل محیطی نسبت به مناطق حاشیه اهواز انجام شود تا بتوان از آنها به عنوان الگوی اجرایی استفاده کرد. در این راستا با استاندار خوزستان گفت‌وگو انجام و اعلام آمادگی کردند، هرکدام از دستگاه‌ها نیز با توجه به بخش خود اعلام آمادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: مناطق وسیعی با ظرفیت کشاورزی در استان خوزستان وجود دارد اما سیاستی اتخاذ شده که مرفهین زمین‌ها را خریداری و آن را تبدیل به باغ می‌کنند.

وی تاکید کرد: به سمت و سوی مشاغل خانگی حرکت کنیم تا آسیب‌های اجتماعی در سطح استان خوزستان نیز کاهش پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف بر اساس توانمندی نسبت به اجرای طرح‌ها اعلام آمادگی کنند.

به گزارش تسنیم ،در راستای پیگیری‌ها و نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تهران، جلسه‌ای باحضور مدیرعامل بنیاد برکت و مدیران و نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف خوزستان در مسجدرضوان برگزار شد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آنها یک بازی بیشتر از حریف انجام داده‌اند و همین باعث شده است که این احتمال وجود داشته باشد که صدر را از دست بدهند.

فشردگی دیدارهایی که شاگردان پپ گواردیولا باید در چند روز باقی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند باعث شده است که بسیاری احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم را مطرح کنند و به نظر می‌رسد که آرتتا هم بسیار به این اتفاق امیدوار است.

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، این چیزی است که با قلب و روحم آرزویش را دارم. می‌دانید که احساس من چیست. هر تیمی فقط می‌خواهد برنده باشد و برای قهرمانی نیاز دارید که سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند و شما آرزو می‌کنید که این اتفاق رخ دهد.

و پس از این که سیتی ببرد، ما باید احساس‌مان را مدیریت کنیم چون مهم نیست که در آن روز چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز دیدارها و امتیازهای بسیاری باقی مانده است. باید خوب بازی کنیم و آماده باشیم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا امیدمان را حفظ کنیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • بارش باران در اهواز
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید