Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ واکنش‌ها به پخش فیلمی از محل تصادف جاده شیراز-خرامهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اداره راه و شهرسازی استان فارس در ارتباط با وضعیت جاده شیراز-خرامه اعلام کرد: قبل از محل تصادف به‌صورت سلسله‌وار با ترکیبی از علایم و سرعت‌کاه‌ها و نصب تابلوی هشداری آشکار‌ساز فسفری، هشدار لازم ارائه شده و وضعیت خط‌کشی راه نیز امتداد راه را به وضوح نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزاران نفر در طی ماههای گذشته از این موقعیت عبور کردند و صرفاً این هموطن عزیز در این موقعیت بدلیل سرعت بالا و عدم توجه کافی قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نشد.

استاندار فارس دستور داد پلیس‌راه در اسرع وقت محل حادثه را بررسی و دلایل سانحه را مشخص کند. درصورت قصور هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان مدیر مربوطه عزل خواهد شد.

عبدالرسول حقیقی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، با بیان اینکه، با پیگیری‌های مستمر، شب گذشته ایمن سازی محور به همراه نصب تابلو‌های هشدار انجام شده است، گفت: هیچ گونه اظهار نظری در خصوص علت حادثه تصادف جاده خرم جاده شیراز-خرامه نمی توانیم انجام دهیم و باید اجازه دهیم گزارش نهایی را مسئولان مربوطه اداره راهنمایی و رانندگی ارائه دهد.

گفتنی است روز پنجشنبه ۶ تیرماه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در ابتدای جاده خرامه سعدی یک نفر کشته و دو تن مصدوم شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس تصادف جاده خودرو وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین