Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در ۱۷ خرداد سال جاری در یکی از محورهای ارتباطی روستایی توابع شهرستان سرباز بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی تحقیقات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل آدم ربایی مشخص شد پنج سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ پس از متوقف کردن یک دستگاه خودرو وانت با تهدید سلاح کلاش سرنشین ۲۵ ساله آن را ربوده و از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ادامه تحقیقات آدم ربایان با خانواده این فرد تماس گرفته و مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال را برای رهایی او مطالبه کردند.

وی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده با استفاده از سرنخ‌های موجود عملیات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز کرد و سرانجام سه روز پس از زمان آدم ربایی، گروگانگیران با تنگ شدن عرصه بر خود، فرد ربوده شده را در یکی از روستاهای همان محدوده رها کردند.

سردار قنبری افزود: تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص محل اختفای سرکرده این باند که فردی سابقه دار و به اتهام شرارت، آدم ربایی و تیراندازی تحت تعقیب مقامات قضائی است، بدست آمد.

وی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی قضائی با محاصره محل در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم ۲۳ ساله را دستگیر کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند تاکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کد خبر 4654537

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گروگانگیری شهرستان سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: عاملان قتل جوان ۲۳ ساله در یک نزاع و درگیری در یکی از روستا‌های شهرستان حاجی آباد دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع درگیری در مراسم عروسی یک جوان ۲۳ ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: حال ۳ نفر از مجروحان رضایت بخش و یکی از آنان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: قاتل که اهل یکی از استان‌های غربی کشور و مدت‌ها متواری بوده، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی درحالی که قصد فرار با خودرو کرایه‌ای به خروج از استان را داشت دستگیر شد.

وی گفت: متهم صراحتا به جرم خود و قتل مقتول اعتراف کرد و ۳ متهم دیگر به عنوان عاملان اصلی درگیری نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود