Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش‌تر احمد بوزید المسماری، سخنگوی شبه‌نظامیان وابسته به حفتر بعد از خروج کنترل شهر غریان در جنوب طرابلس پایتخت لیبی از دست این گروه، تهدید کرده که تمام مواضع ترکیه را اهداف دشمن می‌داند.

قدس آنلاین: وزیر دفاع ترکیه در واکنش به تهدید آنکارا توسط سخنگوی شبه‌نظامیان وابسته به خلیفه حفتر، تأکید کرد: مقابله به مثل کشورمان شدید و موثر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در واکنش به تهدیدهای سخنگوی شبه‌نظامیان وابسته به خلیفه حفتر در لیبی، گفت: ما به ایجاد صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کنیم. هزینه رویکرد خصمانه بسیار سنگین و مقابله به مثل ترکیه شدید و مؤثر خواهد شد.

به گزارش آناتولی، وزیر دفاع ترکیه افزود: تدابیر لازم برای مقابله با هرگونه تهدید و اقدام خصمانه احتمالی علیه ترکیه را اتخاذ می‌کنیم. حفظ تمامیت ارضی، حاکمیت و صلح و آرامش مردم و روحیه توافق ملی در لیبی اهمیت دارد.

او گفت: ترکیه به حمایت از تلاش‌های سازمان ملل متحد برای حل اختلاف بین طرف‌های درگیر در لیبی و همچنین کوشش جهت ایجاد صلح و ثبات طبق قوانین و تعهدنامه‌های بین‌المللی ادامه خواهد داد.

پیش‌تر احمد بوزید المسماری، سخنگوی شبه‌نظامیان وابسته به حفتر بعد از خروج کنترل شهر غریان در جنوب طرابلس پایتخت لیبی از دست این گروه، تهدید کرده که تمام مواضع ترکیه را اهداف دشمن می‌داند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترکیه خلیفه حفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بارندگی های شدید و آسیب دیدن یکی از زندان های نزدیک پایتخت نیجریه، منجر به فرار ده ها زندانی شد.

سخنگوی این زندان روز شنبه اعلام کرد که دست کم ۱۱۸ زندانی پس از باران شدید اخیر از زندان فرار کردند.

بنا به اعلام مقامات زندان، باران به تأسیسات این زندان، که در نزدیکی پایتخت نیجریه واقع است، آسیب رسانده است.

سخنگوی این زندان در بیانیه‌ای تاکید کرد که بارش باران که چندین ساعت به طول انجامید و در نتیجه بخش‌هایی از زندان از جمله دیوار اطراف و ساختمان‌های اطراف زندان را ویران کرد.

بنا به اعلام مقامات زندان، تاکنون ۱۰ نفر از زندانیان فراری با کمک سایر نهادهای امنیتی دستگیر شده اند.

کد خبر 6090301

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه