Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر مهاجم 19 ساله بیانکونری معتقد است که اگر اینتر به پسرش پیشنهاد دهد، این بازیکن به پیشنهاد آن ها فکر خواهد کرد. 

طرفداری - پدر مویزه کین مهاجم جوان یوونتوس، معتقد است که پسرش در حال حاضر به انتقال به تیمی دیگر فکر نمی کند، اما ممکن است روزی برای انتقال به اینتر، وسوسه شود.

به گزارش Goal، پدر مویزه کین عنوان کرد که پسرش در حال حاضر از حضور در یوونتوس خوشحال است، اما ممکن است روزی تصمیم بگیرد به اینتر، باشگاهی که از بچگی طرفداراش بوده است، ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است که یوونتوس به منظور رعایت قوانین فیرپلی مالی و فعالیت در بازار نقل و انتقالات، مجبور به فروش برخی از بازیکنانش شود و در این بین از مویزه کین نیز به عنوان یکی از گزینه های بیانکونری برای فروش، نام برده می شود. گفتنی است که مهاجم جوان یوونتوس مدت هاست دور از پدر خود زندگی می کند و تعلق خاطری به او ندارد. با این حال، پدر کین 19 ساله، در گفت و گویی با juvenews.eu، اظهار داشت:

شاید هفته آینده، بتوانم چیزهای بیشتری را در مورد آینده مویزه (کین) با شما در میان بگذارم. او از حضور در یوونتوس خوشحال است و اگر تصمیم باشگاه مبنی بر حفظ پسرم باشد، او خواهد ماند. اما از طرفی دیگر، اگر مسئولان باشگاه تصمیم بر فروش او بگیرند و مویزه نیز بخواهد به اینتر ملحق شود، خواهیم دید چه اتفاقی پیش خواهد آمد. اگر اینتر به او پیشنهاد بدهد، مویزه به آن پیشنهاد فکر خواهد کرد. قبلا گفته ام که فرزند من، وقتی که سن و سال کمی داشت، طرفدار اینتر بود. 

گفتنی است که مویزه کین و نیکولو زانیولو که از قضا روابط بسیار خوبی نیز با یکدیگر دارند، چند وقت پیش و به دلیل بی انضباطی و تاخیرهای مکرر، از سوی لوییجی دی بیاجو سرمربی وقت تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا، تنبیه شدند و در بازی آتزورینی در بازی مقابل بلژیک از چهارچوب دور سوم مرحله گروهی جام جهانی جوانان 2019، غایب بودند. پدر مویزه کین از تصمیم دی بیاجو راضی است و عنوان کرد که امیدوار است پسرش، از این تجربه، درس بگیرد. او عنوان کرد:

با تنبیه انضباطی پسرم موافق هستم. سرمربی تیم، همانند معلم است و معلم نیز همانند پدر است. دی بیاجو کار درستی انجام داد و در تصمیمی که گرفت، حق با او بود. بنابراین، دفعه دیگر، فرزند من خواهد دانست که باید چه کارهایی را انجام ندهد. 

مویزه کین همواره با جوانی های ماریو بالوتلی، مقایسه می شود، اما پدر این بازیکن معتقد است که پسرش باید الگوی بهتری را برگزیند. از نظر پدر کین، کریستیانو رونالدو و یا لیونل مسی توانند الگوی بسیار بهتری برای فرزندش باشند. او عنوان کرد:

او باید از لحاظ ذهنیت، پیشرفت کند. اگر شما قوی باشید اما ذهنیت لازمه را نداشته باشید، فایده ای ندارد. همه چیز به ذهنیت انسان بستگی دارد. از ابتدا گفتم که فرزند من شبیه بالوتلی نیست. او باید رونالدو یا مسی را به عنوان الگوی خود قرار دهد، نه بالوتلی.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی سردار از سرنوشت طارمی در اینتر

سردار آزمون اعتقاد دارد که طارمی پتانسیل حضور در سری‌آرادارد واز موفقیت او در تیم اینتر مطمئن است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سردار آزمون ستاره تیم رم که در سری‌آ ایتالیا بازی می‌کند اعتقاد دارد که حضور مهدی طارمی در اینتر به فوتبال او کمک می‌کند و ستاره تیم ملی ایران می‌تواند در این لیگ درخشان ظاهر شود.

سردار در صحبت‌های خود عنوان کرد: من خیلی سال نیست که در اینجا حضور دارم و نزدیک یک سال است که در سری‌ آ به میدان می‌روم و چیز خاصی در مورد لیگ این کشور نمی‌دانم اما مهدی طارمی بازیکن خوبی است و اینتر هم یک تیم قدرتمند و فوق‌العاده است.

سردار ادامه داد: با شناختی که از مهدی طارمی دارم او بهترین انتخاب را انجام می‌دهد و با آمادگی و توانایی که دارد مطمئن هستم که در اینتر موفق می‌شود.

سردار آزمون و مهدی طارمی زوج رویایی تیم ملی هستند که در سال‌های اخیر با درخششی که داشتند خط حمله فوق‌العاده‌ای را برای ایران تشکیل داده‌اند و حضور این دو بازیکن سری‌آ اتفاقی جالب برای تیم ملی خواهد بود و همچنین به مخاطبان ایرانی لیگ ایتالیا اضافه خواهد کرد و با جدیت بیشتری سری‌آ را دنبال خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی سردار از سرنوشت طارمی در اینتر
  • تصاویر نجومی نوزدهم اردیبهشت (۸ مه)
  • سردار: طارمی در اینتر موفق می‌شود
  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود