Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در اینستاگرام خود نوشت: « امشب هیأت وزیران از بازیکنان، مربی و کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان تقدیر و تشکر کرد.

اینجانب نیز پیروزی ها و موفقیت های پیاپی و صعود تیم ملی به مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ را که موجبات مباهات و مسرت ملت ایران را فراهم کرد، تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستمریزاد و مرحبا به همه بازیکنان تیم ملی و همه دست اندرکاران این تیم و عرض تبریک به همه مردم ایران.

برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت‌های بیشتر خصوصا در مرحله نهایی دارم و امیدوارم تا پایان این رقابت ها خوش بدرخشند.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی رقابت مردم ایران ملت ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد

نام تیم فوتبال هوادار هم در بین تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور به ثبت رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه 13، بابک مرادی در دقیقه 20 و محمدعلی عبدالهی در دقیقه 76 گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه 30 به ثمر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد