Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول خواهران سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی از برگزاری جشن ملی روز دختران با حضور ۳۰ هزار دختر جوان انقلابی ۱۳ تیرماه، همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در مشهد خبر داد.

مریم محمدی مسئول خواهران سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی به خبرنگار دانشجو گفت: نخستین جشن ملی روز دختران با حضور ۳۰ هزار دختر جوان از سراسر مشهد همزمان با روز ولادت حضرت معصومه (س) در ورزشگاه بزرگ امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این مراسم از دختران بسیجی ۱۳ تا ۳۰ سال پایگاه‌های بسیج سراسر شهر مشهد دعوت به عمل آمده است.

مسئول خواهران سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته در روز ولادت حضرت معصومه (ع) جشن‌هایی کوچک در سطح حوزه‌ها و نواحی بسیج برگزار می‌شد، ادامه داد: این جشن نخستین بار با این گستردگی ویژه دختران بسیجی است که به صورت همزمان در مشهد برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به مهمانان این برنامه گفت: شهرام شکیبا و ستاره قطبی زوج مجری، اجرای این برنامه بزرگ را بر عهده دارند. همچنین حامد زمانی قطعاتی را در این مراسم اجرا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: جشن ملی روز دختران روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز دختر ورزشگاه امام رضا ع ولادت حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، احسان نجاری مقدم اظهار کرد: با شروع بارندگی از روز گذشته ۲ هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا به صورت پراکنده فعال است، بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ لغایت ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شد و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش شد که به سرعت رفع شد.

نجاری مقدم خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش ۲ هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در ۳ شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و ۵ هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد مستقر هستند.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان