Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@16:01:02 GMT

بازیکنی که جای کریم باقری را می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۸۶۹۴

از دیروز  پرسپولیسی ها تمرینات خود را در دو جلسه انجام می دهند. صبح تمرین بدنسازی و آمادگی جسمانی زیر نظر مربی بدنساز موقت برگزار شد و دقایقی نیز تمرین تاکتیکی با هدایت کریم باقری به سرانجام رسید.

اخبار ورزشی- در 5 روز اخیر تمرینات پرسپولیس همیشه با حضور تنها یک دروازه بان برگزار شده و به همین خاطر بازی درون تیمی جدی به انجام نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از امروز بوژیدار رادوشوویچ نیز به تمرین اضافه خواهد شد تا بازی درون تیمی سروشکل جدی تری به خود بگیرد.

دیروز هم در حالی سرخ ها بازی درون تیمی را انجام دادند که کریم باقری دروازه بان تیم دوم بود.

رادو که در این مدت به خاطر سرما خوردگی غایب بود، در حالی به تهران می آید که باتوجه به پیشنهادات علیرضا بیرانوند احتمال دارد او گلر اول سرخ ها در فصل جدید باشد. بوژیدار رادوشوویچ اکنون تنها کروات بازمانده پرسپولیس از دوران برانکو به حساب می آید و باید دید که فصل آینده گلر شماره یک خواهد بود یا دوباره روی نیمکت خواهد نشست.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کریم باقری پرسپولیس دروازه بان پرسپولیس کریم باقری رادوشوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۲ برد برای ذوب‌آهن، ۱۷ برد برای استقلال و ۱۶ تساوی به دست آمده است.

در ۲۲ بازی برگزار شده در تهران و به میزبانی استقلال نیز ذوب‌آهن ۵ برد و استقلال ۱۱ برد کسب کرده‌اند و ۶ بازی مساوی شده است.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ آرمین سهرابیان ابتدا برای استقلال گلزنی کرد و در ادامه مهدی مهدی‌پور به اشتباه دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود.

استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و پیروزی در این دیدار برای این تیم حیاتی است؛ ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و برای صعود در جدول رده‌بندی به امتیاز نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)