Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:21:51 GMT

تل آویو اشتباهات خود را در قبال حماس تکرار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۸۸۱۹

تل آویو اشتباهات خود را در قبال حماس تکرار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، ژنرال «آموس گلعاد» تاکید کرد که اشتباهات رژیم صهیونیستی در قبال حماس در حال تکرار شدن است.

وی در آستانه پنجمین سالروز جنگ ۵۱ روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه تصریح کرد که جنگ سال ۲۰۱۴ در غزه، طولانی‌ترین جنگ ارتش صهیونیستی بود زیرا ۵۱ روز به طول انجامید و طی آن ۴۵۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلعاد تصریح کرد که پس از گذشت ۵ سال، ایدئولوژی حماس تغییری نکرده است و این جنبش همانند قبل حاضر به شناسایی رژیم صهیونیستی و مذاکره با آن نیست و هدف اصلی این جنبش رسیدن به کرانه باختری و همراه ساختن گروه‌ها و جریان‌های ملی فلسطینی با خود است.

رئیس سابق دایره سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت که حماس از زمان جنگ ۵۱ روزه بیکار ننشسته و همچنان در تلاش برای طرح‌ریزی عملیات‌های ضداسرائیلی در کرانه باختری است.

کد خبر 4654595

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • ادعای کامرون درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • حماس : پاسخ رسمی تل آویو به پیشنهادهای خود را دریافت کردیم
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم