Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه تراکتور در نامه ای به رییس سازمان لیگ ضمن اعتراض شدید به هتک حرمت نسبت به این باشگاه خواستار برخورد قانونی و ممانعت از تکرار چنین رفتارهای تحریک آمیز در ورزشگاه ها شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، باتوجه به خواسته و مطالبه هواداران تراکتور پیرامون فیلم منتشر شده از هواداران باشگاه پرسپولیس شکایتی در این خصوص توسط مهندس غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور تنظیم و به سازمان لیگ فوتبال ایران و رونوشت آن نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از این نامه آمده است: با عنایت به فیلم منتشر شده حاوی توهین و اهانت به تیم تراکتور در فضای مجازی در جلسه تمرین تیم  پرسپولیس تهران که در ورزشگاه شهید کاظمی به هنگام معرفی آقای محمد انصاری بازیکن این تیم در مورخه 98/04/06 رخ داده است به قدری غیر اخلاقی و زننده بوده است که موجبات ایجاد تنش در بین هواداران و حامیان تیم تراکتور که از اقشار گوناگون مردمی هستند را فراهم نموده  است.  لذا ضمن اعلام شکایت بطرفیت باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر توهین و اهانت و فحاشی در جلسه تمرین تیم پرسپولیس علیه باشگاه تراکتور که باعث هتک حرمت از باشگاه و تحریک احساسات سالم و پاک هواداران این باشگاه و خطه آذربایجان گردیده است؛ تقاضای امعان نظر ریاست محترم در رسیدگی های لازم و احضار و برخورد قانونی با مسئولین باشگاه و مرتکبین در راستای تکریم فضای سالم ورزشی کشور و جلوگیری از تکرار هرگونه اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی مورد استدعاست.
امید است با اقدام سنجیده و قانونی آن ریاست محترم در مقابله با چنین حوادثی که به جزء ایجاد تفرقه و اختلاف بین اقوام متحد و یکپارچه کشور عزیزمان و حاشیه سازی جهت ناسالم نمودن ورزش کشور ، ثمری ندارد ؛ در رشد و شکوفایی ورزش کشور سهمی ایفا نمائیم .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ فضای مجازی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر

مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی خطیر مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشته شد با ارسال یادداشتی به شرح زیر از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

«به نام تنها دادگر هستی هواداران عزیز استقلال ایران

با سلام

امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی‌های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می‌کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • یک سد مهم کشور پُر شد؛ مردم مراقبت کنند
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • واکنش خطیر به برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد