Web Analytics Made Easy - Statcounter

بذرافشان گفت: ۶۶۵ نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در سه ماهه ابتدایی امسال با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۴۹۸ میلیون ریال کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، با بیان اینکه ازدواج، نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده و جامعه را تشکیل می دهد، گفت: اسلام  به عنوان یک مکتب آسمانی ازدواج را نه تنها کاری محبوب و مقدس دانسته، بلکه جوانان را به آن توصیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان فارس، پرداخت کمک ‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت را، از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد برشمرد و افزود: مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کمک ‌هزینه ازدواج، در قالب کمک ‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت ارائه می شود، تصریح کرد: در سه ماهه ابتدایی سال جاری، 665 فقره کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان استان پرداخت شده است.

 

مدیر کل امداد فارس عنوان کرد: این میزان کمک هزینه ازدواج به منظور کمک به تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج فرزندان ذکور و همچنین ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس پرداخت شده است.

 

وی در ادامه یادآور شد: در سه ماهه ابتدایی سال 540  نوعروس، 75 نو داماد و 50 بانو جهت ازدواج مجدد، کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج با  اعتبار 26 میلیارد و 498 میلیون ریال دریافت کردند.

 

بذرافشان افزود: جهت تامین و پرداخت این میزان کمک هزینه، 19 میلیارد و 788 میلیون ریال از طریق اعتبار دولتی و 6 میلیارد و 710 میلیون ریال نیز از محل درآمد محلی و کمک خیران تأمین‌شده است.

 

مدیر کل امداد فارس تاکید کرد: هر یک از نوعروس‌ها 40 میلیون ریال کمک‌هزینه خرید جهیزیه و هریک از نو دامادها 20 میلیون ریال هدیه ازدواج دریافت می‌کنند و همچنین بانوان برای ازدواج مجدد هم 40 میلیون ریال و میزان دریافتی کمک هزینه ازدواج در مناطق محروم برای نوعروسان 50 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

 

وی در پایان اظهار کرد: زوج های جوان تحت حمایت این نهاد که فاقد شغل و دارای مهارت هستند، علاوه بر دریافت کمک هزینه ازدواج، از تسهیلات اشتغالزایی تا سقف 300 تا 500 میلیون ریال بهره مند می شوند و همچنین برای ازدواج مجدد بانوان علاوه بر خدمات مذکور، کمک هزینه اجاره و ودیعه مسکن و بیمه اجتماعی نیز ارائه می شود.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه قوه قضائیه نماز جمعه دهه کرامت آمریکا امام صادق ع خبرگزاری شبستان آیت الله علم الهدی خطبه نماز جمعه تامین جهیزیه نوعروسان جهيزيه نوعروسان کمیته امداد امام خمینی ره فارس نوعروسان نوعروس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید

ثمین لقایی

موسسه پرسش – 09354202007

samin.laghae@porseshpr.ir

در ماهِ کتاب‌گردی و کتاب‌خوانی، بلوبانک به عنوان یکی از پیشرو‌ترین نئوبانک‌های ایران از 16 تا 31 اردیبهشت، امکانی را برای والدین فراهم کرده است که با باز کردن حساب برای فرزندان‌شان در بلوجونیور، آنهارا یک قدم به کتاب‌خوانی نزدیک‌تر کنند. حتما می‌پرسید که این اتفاق چگونه رقم می‌خورد؟

بلوجونیور این امکان را برای والدین فراهم می‌کند که برای فرزندان 7 تا 14 ساله خود حساب بانکی باز کنند و بر تمامی تراکنش‌های مالی آن‌ها نظارت داشته باشند. والدینی که فرزندی در این بازه سنی دارند، از 16 تا 31 اردیبهشت می‌توانند بعد از باز کردن حساب در بلوبانک سامان و نصب اپلیکیشن بلوجونیور، برای فرزندان خود هدیه 50 هزار تومانی خرید کتاب را دریافت کنند.

اگر فرزندتان هنوز در بلوجونیور حساب باز نکرده است، برای استفاده از این هدیه‌ی نقدی، کد دعوت BOOKJR را هنگام باز کردن حساب بلوجونیور، در اپلیکیشن فرزند خود وارد کنید. با دریافت هدیه بلو می‌توانید یک کتاب خواندنی و مناسب را همراه فرزندتان انتخاب و به او هدیه دهید و او را با دنیای هیجان‌انگیز قصه‌ها و کتاب‌ها آشنا کنید.
برای دیدن جزییات بیشتر «حساب و کتاب» به اینجا سر بزنید.

البته فراموش نکنید که پیش‌نیاز بازکردن حساب بلوجونیور، داشتن حساب حداقل یکی از والدین در بلوبانک است. اگر فرزند 7 تا 14 ساله دارید و هنوز حساب در بلو حساب باز نکرده‌اید، این روزها فرصت مناسبی برای ایجاد یک تغییر خانوادگی است.

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند