Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@11:10:15 GMT

بدترین تجربه بازیگری سیلوستر استالونه

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۹۱۰۴

به گزارش پارس نیوز، 

سیلوستر استالونه اخیراً نظرش را در مورد بدترین فیلمی که بازی کرده است، اعلام کرد. او معتقد است هیچ فیلمی بدتر از فیلم سینمایی «نقشه فرار ۲: جهنم» بازی نکرده است.

قسمت اول این مجموعه سینمایی که علاوه بر استالونه آرلوند شوارتزنگر در آن به ایفای نقش پرداخته بود، به طور گسترده مورد استقبال و تحسین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق استودیو سازنده این فیلم را بر آن داشت تا هرچه سریع‌تر به ساخت قسمت دوم فکر کنند.

قسمت دوم نقشه فرار در سال گذشته اکران شد که سیلوستر استالونه این بار در کنار دیوید باتیستا به ایفای نقش پرداخت. این قسمت از فیلم به طور کامل شکست خود و امتیاز ۹ درصد را از منتقدین دریافت کرد و حتی در گیشه نیز نتوانست بودجه ۲۰ میلیون دلاری خود را بازگرداند.

استالونه که در حال بازی در قسمت سوم این فیلم سینمایی است، می‌گوید: هم اکنون به همراه جان هرتسفلد در حال ساخت فیلم «نقشه فرار ۳» هستیم. «نقشه فرار ۲» به معنای واقعی بدترین فیلمی بود که تا حالا بازی کردم و به نظرم حضور من در آن یک بدشناسی بود. او همچنین در ادامه فیلم‌های دیگری مثل «ایست! وگرنه مادرم شلیک می‌کند» و «الماس شیشه ای» را از فیلم‌هایی معرفی کرد که از بازی در آن‌ها پشیمان است.

او همچنین جزئیاتی را از فیلم «نقشه فرار ۳» منتشر کرد و مدعی شد که این فیلم در مدت زمان کوتاهی و تنها در ۱۷ شب به صورت فشرده تصویربرداری شده است و نوید یک فیلم به مراتب بهتر به طرفدارانش را داد. این فیلم در تاریخ ۲۷ ژوئیه در روسیه اکران شد و ۱۱ تیر نیز در آمریکای شمالی اکران می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی فیلم سینمایی بودجه ساخت فیلم روسیه بازی بودجه روسیه ساخت فیلم فیلم سینمایی سیلوستر استالونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 در ورزشگاه آلیانز آرنا، بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید قرار گرفت که این دیدار تماشایی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
بایرن مونیخ بازی را بسیار هجومی و خوب آغاز کرد و این شانس را داشت که دروازه رئال را باز کند ولی لونین، دروازه‌بان رئال مادرید مقابل شوت سانه ایستاد و نگذاشت بایرن به گل برسد.
در حالی که بایرن توپ و میدان را در دست داشت، تونی کروس با یک پاس دیدنی، وینیسیوس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل اول بازی و رئال مادرید در دقیقه 24 به ثمر برسد.
نیمه دوم را بایرن مونیخ توفانی آغاز کرد و توانست در 4 دقیقه یک بازگشت دیدنی رقم زند. لیروی سانه در دقیقه 53 گل اول را زد و سپس با حرکت انفجاری موسیالا و خطای واسکز، هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 57 گل دوم را به ثمر رساند.
آنچلوتی پس از اینکه از میزبان عقب افتاد، مودریچ را وارد زمین کرد و همین نیز باعث شد تا تیم در موقعیت بالاتری قرار گیرد.
در دقیقه 83 روی حرکت دیدنی وینیسیوس و رودریگو، کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ یک خطای پنالتی داد و وینیسیوس توانست گل دوم و تساوی بخش را به ثمر رساند.
بازی برگشت 19 اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود تا تکلیف یکی از فینالیست‌ها مشخص شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901564

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است