Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@17:00:42 GMT

پخش بیژن

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۳۹۱۱۵

شرکت پخش بیژن در راستای تکمیل نیروی انسانی خود در تهران ، افراد واجد شرایط زیر را با شرایط مناسب دعوت به همکاری می نماید

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مسئول فروش البرز
لاین 2 مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاترMS-Office مسلط به نرم افزارهایمسلط به اصول سرپرستی و تجربه کار مسئول شعبهحداقل سه سال سابقه کار فروش سلولزی و بهداشتی 2 سرپرست بازاریابی مدرک تحصیلی لیسانس دررشته های مرتبط با بازاریابیآشنایی با بازار ایران و مفاهیم عملی بازاریابی و تحقیقات بازارتسلط بر نرم افزار های آفیس و نرم افزار های آماریمسلط بر بازاریابی دیجیتال و توانایی تدوین کمپین های تبلیغاتیسابقه کار : سه سال در حوزه مارکتینگ در صنایع FMCG 3 سرپرست
Trade marketing مدرک تحصیلی لیسانستسلط بر بازار ایران و دارای قدرت ارزیابی رقبا و توانایی ارائه راهکار های موثرسابقه کار : حداقل دو سال در حوزه Trade marketing در صنایع FMCG 4 سرپرست
Consumer Marketing مدرک تحصیلی لیسانسآشنایی کامل با مفاهیم عملی مصرف کنندهو نرم افزار های آماری office تسلط بر نرم افزار هایدارای قدرت تحلیل رفتار مصرف کنندهسابقه کار : حداقل دو سال در حوزه مارکتینگ در صنایعFMCG 5 کارشناس بازرگانی مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت بازرگانی یا صنایع غذاییMs-office مسلط به نرم افزار هایمسلط به فنون مذاکره و روابط عمومی قویتوانایی اعزام به ماموریت شهرستانحداقل 3 سال تجربه کاری مرتبط 6 کارشناس اداری مدرک تحصیلی لیسانس اولویت با رشته های مدیریتمسلط به امورکارگزینی و پرسنلیExcell به ویژه MS-office مسلط به نرم افزارهایآشنایی با قوانین بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیل درمان 7 مسئول فروش هورکا مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاترآشنایی کامل با فروش سازمانیMS-Office آشنایی کامل با نرم افزار هایمسلط به برنامه ریزی فروش شرایط عمومی : داشتن رفتار سازمانی مناسب ، متعهد ، مسئولیت پذیر ، منظم از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل و یا شماره فکس زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به رزومه های فاقد عنوان شغلی ترتیب اثر داده نمی شود فاکس: 02166817848 آدرس ایمیل: HR@bijan-ds.com

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پخش بیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر صادقی معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی، از تجاری سازی سه محصول نوآورانه که با مشارکت پژوهشکده گوارش و کبد و شرکت‌های دانش بنیان تولید شده است، خبر داد.

وی افزود: نرم افزار کلین‌آپ به عنوان ابزار تشخیصی، یکی از محصولات نوآورانه پژوهشکده گوارش و کبد است که نمونه خارجی ندارد. این محصول با هدف غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان و بیماری‌های غیر واگیر قلبی و عروقی، کبد چرب و سلامت روان به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی، خطر ابتلاء به سرطان‌های روده بزرگ که قابل پیشگیری‌ترین نوع سرطان است، سرطان معده، سینه، دهانه رحم، ریه و پروستات توسط این نرم افزار قابل ارزیابی است.

نرم‌افزار کلین‌آپ با به‌کارگیری از ظرفیت هوش مصنوعی، ابتلاء به این بیماری‌ها را خطرسنجی می‌کند.

صادقی اظهار کرد: کیت تشخیص همزمان آنتی ژن هیلکوباکتر پیلوری و خون مخفی در مدفوع نیز تنها محصولی است که به طور همزمان غربالگری معده و روده بزرگ را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: این کیت نمونه خارجی ندارد و کاربری آسان، صرفه‌جویی در زمان، امکان استفاده خانگی، پایین بودن قیمت و تفسیر آسان از مزایای آن است.

معاون مرکز رشد فناوری‌های بالینی تصریح کرد: افراد پس از استفاده از نرم افزار کلین‌آپ، در صورت دریافت هشدار و خطرسنجی ابتلاء به بیماری‌های معده و روده بزرگ، می‌توانند برای بررسی دقیق‌تر از کیت کومبو استفاده کنند. این کیت در داروخانه‌ها موجود است.

صادقی در خصوص سومین محصول رونمایی شده، تصریح کرد: فورسپس بیوپسی و سایر تجهیزت مربوط به آندوسکوپی نیز با تکیه بر توان داخلی در پژوهشکده گوارش و کبد تولید شده که دارای استاندارد ISO است.

کد خبر 6091852

دیگر خبرها

  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟