Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ خانم دکتر فاطمه عامری سیاهویی معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان از پذیرش و ثبت نام بدون آزمون در تمام گروهها آزمایشی در این واحد دانشگاهی در سراسر هرمزگان خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند از همین امروز به مراکز و واحدهای سراسر هرمزگان مراجعه یا به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند

خانم دکتر عامری اظهار داشت: ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور شروع شده و تا دهه ی اول شهریورماه 98 نیز فرصت باقی است ولی علاقمندان به تحصیل قبل از اینکه ظرفیت تکمیل شود اقدام  به ثبت نام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان اینکه علاقمندان به تحصیل در هر یک از شهرستاهای  هرمزگان پذیرفته شدند، می توانند به دلخواه خود در نزدیکترین محل زندگی خود محل آزمون خود را انتخاب و امتحانات خود را در آنجا سپری نمایند و این بزرگترین خدمات برای دانشجویان عزیز می باشد.

خانم دکتر عامری سیاهویی، خاطر نشان کرد: خدمات دانشگاه پیام نور برای اقشار مختلف جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی رتبه اول بین دانشگاههای کشور و از لحاظ پژوهشی نیز جز 10 دانشگاه برتر کشور می باشد.

معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، اظهار داشت: شهریه دانشگاه پیام نور پایین ترین شهریه ی دانشگاهی بین سایر دانشگاههاست و علیرغم این بازهم تسهیلات بانکی با کارمز کمتر از 2 درصد برای تمام مقطع تحصیلی برای دانشجویان با بانک انصار منعقد کرده ایم که دانشجویان با آسوده خاطر بتوانند ادامه تحصیل دهند.

خانم دکتر عامری سیاهویی،تصریح کرد: ما در دورترین نقطه هرمزگان و حتی در استراتژیک ترین نقطه کشور نیز واحد دانشگاهی داریم، وی هدف دانشگاه پیام نور را خدمت به اقشار متوسط و ضعیف جامعه بر شمرد.

معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، افزود: دانشگاه پیام نور تنها واحد آموزش عالی در جزیره استراتژیک ابوموسی است که دارای خوابگاه رایگان و تردد هوایی و دریایی به این جزیره به صورت رایگان است که علاقمندان به تحصیل  نیز می توانند در این واحد آموزشی بدون آزمون ثبت نام نمایند.

خانم دکتر عامری در ادامه عنوان کرد: علاقمندان به تحصیل می توانند همزمان در دو رشته تحصیلی ادامه تحصیل نمایند.

 

وی با اشاره به اینکه تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی به صورت حضوری، نیمه حضوری و ترکیبی است، خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر برگزاری کلاسهای سنتی، دروس الکترونیکی نیز برگزار می نماید که دانشجو در منزل می تواند با گوشی همراه یا لپ تاپ خود در کلاس درس مشارکت نماید

وی با اشاره به اینکه حضور در کلاسهای دانشگاه پیام نور اجباری نیست، افزود:دانشجویان می توانند بدون حضور در کلاس درس امتحان دهد.

معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه کتاب محور است، اظهار داشت: دانش اموختگان دانشگاه پیام نور در بهترین دانشگاههای کشور در مقاطع تحصیلی بالاتر پذیرفته شده اند و اکثریت مسئولین و متخصصین جامعه فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستند و دانشگاه پیام نور توانسته است خدمات شایان و درخور برای افراد جامعه انجام دهد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه پیام نور لپ تاپ معاون هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

  دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان  گردهم آمدند.

تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در محکومیت ظلم و بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و سایر مراکز و واحدها برگزار شد.

دانشگاهیان این دانشگاه در این تجمع، همصدا با استادان و دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه‌های ‌ آمریکا و اروپا، با در دست داشتن‌ پرچم‌ و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر استمرار و تقویت موج جهانی حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک